چاپ بنر مکه حجاج

بنر خیر مقدم حج همراه با تحویل و نصب رایگان تا ارتفاع 2متر

قیمت چاپ بنر مکه حجاج

ابعادقیمت
2 متر در 90 سانت190.000 تومان
3 متر در 70 سانت210.000 تومان
3 متر در 1 متر280.000 تومان
2 متر در 90 سانت ایستاده190.000 تومان
پایه استند160.000 تومان

طرح های بنر خیرمقدم مکه

بنر مکه – کد 1

بنر مکه – کد 2

بنر مکه – کد 3

بنر مکه – کد 4

بنر مکه – کد 5

بنر مکه – کد 6

بنر مکه – کد 7

بنر مکه – کد 8

بنر مکه – کد 9

بنر مکه – کد 10

بنر مکه – کد 11

بنر مکه – کد 12

بنر مکه – کد 13

بنر مکه – کد 14

بنر مکه – کد 15

بنر مکه – کد 16

بنر مکه – کد 17

بنر مکه – کد 18

بنر مکه – کد 19

بنر مکه – کد 20

بنر مکه – کد 21

بنر مکه – کد 22

بنر مکه – کد 23

بنر مکه – کد 24

بنر مکه – کد 25

بنر مکه – کد 26

بنر مکه – کد 27

بنر مکه – کد 28

بنر مکه – کد 29

بنر مکه – کد 30

سفارش چاپ بنر مکه
مطالب مرتبط
درباره چاپ بنر مکه

بنر مکه

زمانی که حاجیان از سفر مکه به شهر و دیار خود باز می‌گردند با بنر مکه در محله یا جلوی درب خانه روبرو می‌شوند. این بنر نمادی از افتخار و ادای احترام به کسی است که موفق به انجام فریضه حج شده است. در این مطلب به بررسی این بنرها می‌پردازیم تا شما با بنر حجاج آشنا شده و بتوانید بهترین بنر را با کیفیت چاپ بالا سفارش دهید. با ما همراه باشید.

بنر خیرمقدم مکه چیست؟

در اسلام بازگشت از سفر مکه یک لحظه معنوی بسیار با ارزش است که نیاز به تبریک و تهنیت دارد. به همین دلیل از بنری برای عرض تبریک و احترام به حجاج استفاده می‌شود. در این نوع بنر معمولا از جملات تبریک با تصاویر مربوط به حج استفاده می‌شود. نصب بنر برای حجاج به یک فرهنگ رایج درآمده و امروزه هر کسی از سفر حج می‌آید با تعدادی از این بنرها روبرو خواهد شد.

ویژگی‌های بنر مکه

بنر حجاج دارای ویژگی‌های خاصی است و به همین دلیل استفاده از آن در بین مردم بسیار رایج است. یک بنر در مجموع به عنوان یک پیام تبریک و احترام به حجاج مورد استفاده قرار می‌گیرد اما در بطن خود دارای پیام‌ها و مشخصات خاصی است. ویژگی‌های این نوع بنر به صورت زیر است:

  • داشتن تصاویر معنوی

از جمله ویژگی‌های بنر حج داشتن تصاویر معنوی است. این تصاویر معمولا از بین تصاویر کعبه، مسجدالحرام، نمادهای حج و زیارت . مواردی از این قبیل است. بدین شکل معنویت و هدف سفر بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

  • داشتن فونت و رنگ جذاب

برای اینکه بنرهای مربوط به حج جذابیت چشمگیرتری داشته باشند؛ از رنگ‌هایی برای آن استفاده می‌شود تا معنویت و جذابیت هدف را القا کند. از بین این رنگ‌ها می‌توان به آبی، سبز، سفید و طلایی اشاره کرد.

  • داشتن پیام دعایی

در بنر مکه از پیام‌های دعایی مثل زیارت قبول یا سفرتان مقبول درگاه حق استفاده می‌شود. این دعاها نشان‌دهنده بهترین آرزوها برای زائرین است.

  • داشتن اطلاعات زائر

بر روی بنر باید نام و اطلاعات زائر حتما درج شود. بدین شکل مخاطب بنر مشخص شده و منحصر به فرد بودن آن به چشم می‌آید.

  • داشتن ابعاد مناسب

می‌توان انواع بنر مربوط به حجاج را در اندازه‌های مختلفی چاپ کرد. اندازه بنر باید متناسب با فضای نصب باشد. اگر ابعاد محل نصب بنر را نمی‌دانید بهتر است که از سایزهای استاندارد استفاده کنید.

  • داشتن طراحی بصری

مب‌توان برای افزایش جذابیت بنر حج از المان‌هایی مثل حاشیه‌های زیبا استفاده کرد. بدین ترتیب طراحی بنر نمای قابل توجه‌تری خواهد داشت.

برای بنر مکه از چه چاپی استفاده می‌شود؟

چاپ بنر از جمله مهم‌ترین و متداول‌ترین روش‌هایی است که برای نمایش پیام‌ها، طرح‌ها و اطلاعات گوناگون در ابعاد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای چاپ بنر مکه بیشتر از چاپ دیجیتال با فرمت بزرگ استفاده می‌شود. این چاپ امکان چاپ تصاویر و متون با وضوح بالا را بر روی مواد مختلف می‌دهد. به کمک این چاپ می‌توان بنرهایی با اندازه بسیار بزرگ را به صورت سفارشی چاپ کرد.

 با تکنولوژی به کار رفته در دستگاه‌های چاپ بنر با فرمت بزرگ می‌توان اطلاعات و تصاویر را با وضوح بالا به نمایش گذاشت. چاپ بنر حجاج با روش‌های دیجیتال، مش، وینیل و سایر موارد نیز صورت می‌گیرد. بنر به نحوی چاپ می‌شود که در برابر شرایط آب‌وهوایی مختلف . تابش نور خورشید مقاوم باشد.

به هنگام چاپ بنر حج به چه مواردی باید توجه شود؟

چاپ بنر این روز‌ها بیش از پیش پیشرفت کرده زیرا فناوری‌های چاپ بنر بسیار ارتقا یافته‌اند. چاپگرهای پیشرفته دیجیتال قادر به تولید تصاویر و اطلاعات با کیفیت بالا هستند. بدین ترتیب می‌توان بنر چاپ شده و تمام جزئیات آن را به راحتی مشاهده کرد. مواردی وجود دارد که به هنگام چاپ بنر حج باید مورد توجه قرار گیرد. این موارد به صورت زیر است:

  • متن و تصویر بنر باید کاملا جذاب و چشمگیر باشند تا توجه همه را جلب کنند.
  • مخاطب باید با مشاهده بنر به پیام آن پی ببرد ‌و فورا متوجه محتوای آن شود‌.
  • فونت بنر باید از فاصله دور نیز قابل خواندن باشد.
  • صحیح نویسی محتوای بنر بسیار اهمیت دارد و طراح باید پیش از چاپ یک دور آن را مرور کند.
  • خلاقیت و هنر طراح از روی بنر مکه چاپ شده قابل مشاهده است. به همین دلیل شما باید از یک فرد ماهر برای طراحی بنر کمک بگیرید.
  • رنگ‌های مورد استفاده در طراحی بنر باید با محتوای آن همخوانی داشته باشد.
  • معمولا بنر حجاج در بیرون ساختمان نصب می‌شود. به همین دلیل در معرض انواع آلودگی‌ها قرار دارد. یک لایه پوششی بر روی بنر پردازش می‌شود که اگر کیفیت بالایی داشته باشد از بنر تا مدت طولانی محافظت می‌کند.
  • این نوع بنر با توجه به نیاز، سلیقه ‌و سفارش مشتری چاپ می‌شود. بنابراین هر بنر کاملا منحصر به فرد است.

اصلی‌ترین مزایای چاپ بنر مکه

چاپ بنر روشی کارآمد برای تبریک به حجاج است. مزایای بنر سبب شده تا روز به روز بر تعداد طرفداران آن اضافه شود. در ادامه اصلی‌ترین مزایای چاپ بنر را بررسی می‌کنیم:

۱- انعطاف‌پذیری بالا در طراحی

چاپ بنر مکه امکان استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های مختلف را فراهم می‌سازد. بدین ترتیب طراحان می‌توانند بنر زیارتی را با طرح‌های متنوعی طراحی و سپس چاپ کنند. بدین شکل هر بنر با سلیقه و نیاز افراد همخوانی خواهد داشت.

۲- امکان جابجایی آسان

بنر را می‌توان به آسانی نصب نموده و سپس در زمان نیاز آن را جابجا کرد. بدین شکل می‌توان بنر حج را در یک مکان نصب نمود و حتی آن را جابجا کرد.

۳- دوستدار محیط زیست

امروزه در چاپ بنر از موادی استفاده می‌شود که قابل بازیافت هستند. این مواد سازگار با محیط زیست بوده و تاثیرات منفی زیست محیطی را کاهش می‌دهند. پس از این طریق با سفارش بنر هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌شود.

۴- دوام بالا

بنر حجاج از مواد باکیفیت ساخته شده و دوام بالایی دارد. بدین ترتیب می‌توانید با سفارش دادن بنر تا مدت زمان طولانی بدون آسیب از بنر استفاده کنید.

۵- مقاومت در شرایط آب و هوایی مختلف

هر منطقه‌ای شرایط آب و هوایی خاصی دارد. بنرها دارای مواد مقاومی در برابر آب، باران، برف، نور شدید خورشید و اشعه UV هستند. بدین شکل ظاهر بنر حفظ شده و با تغییرات مخرب همراه نمی‌شود.

۶- تنوع در اندازه و فرمت

می‌توان بنر حج را در اندازه، شکل و فرمت متنوعی چاپ کرد. بدین شکل مشتریان می‌توانند با توجه نیاز، سلیقه و بودجه خود بنر مناسبی داشته باشند.

۷- قابلیت خوانش بالا

ابعاد بنر بزرگ است و قاعدتا نوشته‌های آن نیز درشت می‌باشد. بدین شکل می‌توان به راحتی محتوای بنر را خواند. خوانش بنر باید از فاصله دور هم امکان‌پذیر باشد.

۸- قابلیت استفاده مجدد

می‌توان بنر مکه را مجددا مورد استفاده قرار داد. حتی می‌توان با بازیافت بنرها به ساخت بنرهای جدید با کیفیت مطلوب دست یافت.

۹- قابلیت پیام‌رسانی

بنرها قابلیت پیام‌رسانی بالایی دارند. زیرا هر فردی که به بنر نگاه کند به محتوای آن پی خواهد برد. این موضوع باعث آگاهی بخشیدن به سایر ساکنین محله، آشنایان و سایر افراد می‌شود.

۱۰- مقرون به صرفه

چاپ بنر روشی مقرون به صرفه برای ادای احترام به حجاج است. این کار هم هزینه کمی دارد و هم برای دیگران بسیار ارزشمند است.

بررسی انواع متریال چاپ بنر

چاپ بنر حجاج با روش‌های مختلفی انجام می‌شود. زمانی که از روش چاپ مناسب برای بنرها استفاده گردد، بنر چاپ شده جذاب‌تر است.

۱- بنر وینیلی

این بنرها از مواد وینیل و به شکل یک رو یا دو رو چاپ می‌شوند. از این بنرها می‌توان در فضای باز به راحتی استفاده کرد.

۲- بنر پارچه‌ای

بنرها را می‌توان با مواد پارچه‌ای طراحی و تولید کرد. این بنرها نیز قابلیت یک رویه و یا دو رویه دارند. معمولا برای بنرهایی که در محیط داخلی نصب می‌شوند از این نوع متریال استفاده می‌گردد.

۳- بنر مش

بنر مش را می‌توان از مواد مش تولید کرد. این بنرها دارای ویژگی‌های مثبت بسیاری هستند.

۴- بنر فوم

بنر فومی را می‌توان برای استفاده در محیط داخلی به کار برد. این نوع بنر وزن کمی دارد و تصاویر و اطلاعات را باکیفیت بالا نشان می‌دهد.

۵- بنر پلی استر

برای استفاده در محیط باز می‌توان از بنر پلی استر استفاده کرد. بنر مکه پلی استر در برابر عوامل محیطی مقاوم است.

بهترین روش چاپ بنر مکه کدام است؟

برای چاپ بنر می‌توان از روش‌های مختلفی استفاده کرد. هر یک از این روش‌ها مزایای خاص خود را دارند. شما باید متناسب با نوع نیاز خود بهترین روش را برای چاپ بنر انتخاب نمایید.

 

  • چاپ  دیجیتال

چاپ دیجیتال از جمله روش‌های مدرنی است که برای چاپ بنر کاربرد دارد. چاپ دیجیتال از دو روش چاپ جوهرافشان و چاپ لیزری تشکیل شده است. به کمک این روش چاپ می‌توان حتی طرح‌های پیچیده را با رنگ‌های متنوع و زنده اجرا کرد. به کمک این روش می‌توان بنر را با هزینه مقرون به صرفه چاپ کرد. حتی برای تیراژ پایین نیز امکان استفاده از این روش چاپ بنر حج وجود دارد.

  • چاپ اکوسالونت

چاپ بنر مکه را می‌توان با روش اکوسالونت انجام داد. این روش از جمله روش‌های زیرمجموعه چاپ دیجیتال است که از طریق جوهرهای اکوسالونت انجام می‌گیرد. جوهرهای اکوسالونت دوستدار محیط زیست هستند. به کمک این روش می‌توان بنر را باکیفیت بالا چاپ نمود. این تکنولوژی برای چاپ بنرهایی که در محیط خارجی نصب می‌شوند بسیار مناسب است.

  • چاپ UV

در این روش چاپ بنر حجاج از نور ماورا بنفش برای خشک کردن جوهر بر روی بنر انجام می‌شود. چاپ UV از دوام بالایی برخوردار بوده و در برابر عوامل محیطی نیز مقاوم است.

  • چاپ سابلیمیشن

از این روش برای چاپ بنرهای باکیفیت همراه با رزلوشن بالا استفاده می‌شود. بنرهای چاپ شده با دستکاه سابلیمیشن را می‌توان بدون هیچگونه آسیبی شست ‌ و تمیز کرد.

قیمت چاپ بنر حج چقدر است؟

قیمت چاپ بنر به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. زمانی که شما این فاکتورها را بدانید می‌توانید راحت‌تر به تخمین قیمت بنر بپردازید.

۱- ابعاد و اندازه بنر

قیمت بنر با توجه به متراژ یا مساخت آن تعیین می‌شود. بنرهای بزرگ به دلیل نیاز به مواد بیشتر از قیمت بیشتری نیز برخوردار هستند.

۲- نوع متریال

بنرها با متریال و مواد اولیه مختلفی ساخته می‌شوند. هر یک از این متریال دارای ویژگی‌ها، مزایا و قیمت مشخصی هستند. هر چه جنس بنر بهتر باشد، قیمت بیشتری دارد. از بین متریال ساخت بنر می‌توان به پی وی سی، وینیل و پلی استر اشاره نمود.

۳- رنگبندی بنر

تعداد رنگ‌های یک بنر می‌توان قیمت نهایی را دستخوش تغییر کند. چاپ بنرهای تک رنگ ارزان‌تر از بنرهای چند رنگ می‌باشد.

۴- حجم سفارش

مشخصا هر اندازه تعداد سفارش بنر بیشتر باشد؛ قیمت نهایی آن کاهش می‌یابد. بهتر است که در صورت امکان بنر را به صورت عمده سفارش دهید. بدین شکل هزینه‌ها به حد چشمگیری کاهش می‌یابد.

۵- زمانبندی سفارش بنر

اگر از جمله افرادی هستید که می‌خواهید بنر مکه را به سرعت تحویل بگیرید پس باید هزینه آماده‌سازی آن در مدت زمان کوتاه را در نظر داشته باشید. در بسیاری از مواقع چاپ بنر فوری با افزایش هزینه‌ها روبرو می‌گردد.

۶- طراحی بنر

طراحی بنر توسط هر مرکزی که انجام شود، هزینه‌ای در پی دارد. شما باید این هزینه را در زمان اختصاص بودجه برای چاپ بنر حج درنظر داشته باشید.

۷- انجام فرآیندهای پایان‌دهی

پایان دهی به بنر چاپ شده بستگی به نیاز مشتری دارد. می‌توان روکش لمینت را بر سطح بنر احرا کرد. از سوی دیگر حاشیه دوخت و حلقه زدن را نیز به آن اضافه کرد.

۸- کیفیت چاپ

چاپ بنر حج با کیفیت‌های مختلفی انجام می‌شود. هر اندازه کیفیت بنر چاپ شده بیشتر باشد، هزینه نهایی نیز بیشتر است.

کلام پایانی

در این مطلب به بررسی بنر مکه پرداختیم و تمامی نکات موثر بر آن را ارائه دادیم. شما می‌توانید برای چاپ بنر مطابق با سلیقه خود عمل کنید زیرا این نوع چاپ از انعطاف بالایی برخوردار است. انتخاب مرکز چاپ بنر بسیار حائز اهمیت می‌باشد. به همین دلیل باید چاپ بنر را به یک مرکز معتبر، با سابقه و مطلوب سفارش هر کدام از این روش‌های چاپ دارای ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد خود هستند. انتخاب روش مناسب بستگی به نیازهای خاص پروژه، بودجه، نوع مواد مورد استفاده، و دوام مورد نیاز برای چاپ دارد. تکنولوژی‌های جدید در حوزه چاپ انعطاف‌پذیری بیشتری را برای خلق آثار خلاقانه و با کیفیت بالا در اختیار ما قرار می‌دهند.

 

بیشتر بخوانید
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *