G-67J8SFM42W
ابعادقیمت
2 متر در 90 سانت190.000 تومان
3 متر در 70 سانت210.000 تومان
3 متر در 1 متر280.000 تومان
2 متر در 90 سانت ایستاده190.000 تومان
پایه استند160.000 تومان

چاپ بنر خیر مقدم کربلا در مجموعه چاپ مدرن یاس

هر ساله تعداد زیادی از هم وطنان عزیز برای زیارت قبور مطهر امامان به شهر کربلا ، نجف ، کاظمین و سامرا عزیمت میکنند ، از این رو خانواده های آنها جهت خوش آمدگویی به این عزیزان اقدام به چاپ و نصب بنر هایی زیبا می‌کنند. ما در چاپ مدرن یاس سرویس جامعی برای این‌گونه خدمات داریم. انواع طرح‌های از پیش آماده در اختیارمان هست تا در سریع‌ترین زمان برای آنچه شما مایلید دیده یا گفته شود یک بنر خیرمقدم کربلا مهیا کنیم. شما عزیزان جهت سفارش غیرحضوری چاپ بنر کربلا میتوانید بعد از انتخاب شماره طرح میتوانید از طریق سفارش آنلاین و یا از طریق شبکه هایی اجتماعی (تلگرام ، واتساپ و سروش ) سفارش خود را ثبت نمایید . چاپ مدرن یاس همراه شماست تادر سریعترین زمان بنر کربلا را برای عرض خیرمقدم زائران خود آماده نمایید .

مراحل سفارش آنلاین چاپ بنر کربلا

برای سفارش آنلاین چاپ فوری بنر کربلا ابتدا شماره طرح آن را انتخاب نمایید و مراحل زیر را برای ما ارسال نمایید .

1-اسم کربلایی (به طور مثال : کربلایی علی جعفری / کربلایی علی اصغر عرب و همسر محترمه / سرکار خانم رضایی و… )

2- از طرف ( به طور مثال : از طرف خانواده برومند / از طرف همکاران / از طرف علیرضا بابایی و… )

نصب بنر کربلا در محل

چاپ مدرن یاس برای سهولت مشتریان بعد از ثبت سفارش چاپ بنر کربلا سرویس نصب رایگان در محل  را راه اندازی نمود . به همین جهت شما بزرگواران میتوانید بعد از ثبت سفارش در واتساپ میتوانید درخواست نصب رایگان  بنر کربلا را به کارشناس فروش ما داشته باشید .

توجه فرمایید که نصب رایگان در محل فقط تا ارتفاع دومتر توسط نیروی در اختیار چاپ مدرن یاس انجام میشود و درصورت نیاز به نصب در ارتفاع بالاتر قبل از ارسال اطلاع دهید .