چاپ رول آپ

سفارش
مطالب مرتبط
درباره چاپ رول آپ

رول آپتبلیغات نقش مهمی در گسترش کسب‌وکارها دارند. به همین دلیل روز به روز بر تنوع تبلیغات و شیوه‌های چاپ افزوده می‌شود. چاپ رول آپ یکی از انواع روش‌های چاپ است که این روز‌ها در بسیاری از مکان‌ها شاهد آن هستیم. در این مطلب به بررسی بیشتر این نوع چاپ می‌پردازیم. با ما همراه باشید تا با این چاپ کاربردی بیشتر آشنا شوید.

چاپ رول آپ چیست؟

این نوع چاپ به صورت رول جمع و باز می‌شود. به دلیل داشتن پایه، جابجایی این نوع چاپ سخت نیست. برای این چاپ می‌توان از پروپیلن استفاده کرد. این ماده نوعی پی وی سی است که به عنوان چاپ پ پ شناخته می‌شود. برای رول آب می‌توان از چاپ سولیت نیز استفاده کرد. به طور کلی چاپ سولیت ضخامت بیشتری نسبت به پ پ دارد. این چاپ مقاوم‌تر بوده و در برابر آب نیز نفوذ ناپذیر است.

این در حالی است که چاپ PP به دلیل جوهر پایه آب، پس از تماس با آب به آسانی از سطح پاک می‌شود. البته این نکته را باید گفت که چاپ پ پ از وضوح و کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. شما می‌توان با رول آپ تبلیغات چشمگیری داشته باشید. این نوع تبلیغات برند شما را معتبرتر نشان می‌دهد. ابعاد و اندازه این رول‌های چاپی متفاوت است اما معمولا دارای ارتفاع دو متر هستند.

مزایای چاپ رول آپ

چاپ رول آپ مزایای بسیاری دارد. به همین دلیل امروزه در بین صاحبان کسب‌وکار جاافتاده و بسیار محبوب است. در این بخش مزایای این چاپ را به صورت مختصر مورد بررسی قرار می‌دهیم.

۱- قابلیت حمل آسان

بنر گرافیکی چاپ شده در رول آپ را می‌توان به آسانی جمع و حمل نمود. رول آپ‌ها دارای وزن سبکی هستند و همین موضوع باعث می‌شود که بتوان به آسانی این چاپ‌های جذاب را حمل نمود. پس بر این اساس شما می‌توانید متناسب با نیاز خود از این نوع چاپ استفاده کرده و در مواقع ضروری استند رول آپ را حمل نمایید.

۲- کیفیت چاپ بالا

برای اینکه رول آپ از کیفیت بالایی برخوردار باشد از متریال باکیفیت برای چاپ آن استفاده می‌کنند. این نوع چاپ بر روی موادی مثل پارچه یا وینیل اجرا می‌شود. از آنجایی که فناوری این چاپ به صورت دیجیتال است پس وضوح و کیفیت بسیار بالایی دارد. این موضوع در رول آپ‌های چاپ شده قابل مشاهده است. زیرا رنگ‌های کاملت پویا و زنده دارد. بدین ترتیب حتی رهگذران نیز متن و تصویر را می‌توانند کاملا واضح ببینند.

۳- دوام و ماندگاری بالا

چاپ رول آپ از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است. شاید گمان کنید که رول‌ها به دلیل سبک بودن کیفیت چندانی ندارند اما اصلا اینطور نیست. رول چاپ شده که معمولا از جنس پارچه یا وینیل است و پایه‌ها نیز از پلاستیک یا آلومینیوم ساخته شده‌اند. پس برای استفاده از این نوع چاپ هیچگونه نگرانی و تردیدی نداشته باشید. شما می‌توانید تا مدت‌ها از این رول‌های باکیفیت استفاده کنید.

۴- راه اندازی آسان و فوری

پایه‌های رول آپ به نحوی طراحی شده‌اند که راه‌اندازی آسانی داشته باشند. پس شما می‌توانید بدون هیچ دردسری در مواقع لزوم رول آپ را راه‌اندازی و نصب نمایید. می‌توان رول گرافیکی را از پایه بالا کشید و سپس آن را در جای خود بر روی پایه محکم کرد.

۵- اشغال فضای محدود

زمانی که می‌خواهید رول آپ مورد نظر خود را سفارش دهید ممکن است نگران اشغال فضا توسط این استندها باشید. هیچ جای نگرانی نیست زیرا این استندها فضای بسیار محدودی را اشغال می‌کنند. بدین ترتیب با چاپ رول آپ هم تبلیغات انجام شده و هم تردد و دسترسی با مشکل روبرو نمی‌گردد.

۶- قیمت مقرون به صرفه

چاپ تبلیغات هزینه‌هایی را به دنبال دارد. اگر این هزینه‌ها از بودجه فرد بیشتر باشند مشکلاتی را به وجود می‌آورند. به همین دلیل در بین روش‌های چاپ، تنوع قیمت بسیاری مشاهده می‌گردد. بدین ترتیب هر فردی با در نظر داشتن بودجه و نیاز خود به انتخاب چاپ مناسب می‌پردازد. رول آپ به عنوان یک چاپ مقرون به صرفه شناخته می‌شود.

چاپ رول آپ

کاربرد چاپ رول آپ

هر نوع چاپ دارای کاربرد خاصی می‌باشد. شناخت این کاربردها به شما کمک می‌کند تا متناسب با نیاز خود از چاپ مناسب بهره ببرید. استند رول آپ نیز کاربردهای خاصی دارد که در این بخش ارائه می‌دهیم.

  • برای تبلیغ محصولات دارویی و فروشگاهی می‌توان از این نوع چاپ استفاده کرد.
  • رول آپ در همایش‌ها، سمینارها، نمایشگاه‌ها، سالن کنفرانس، دانشگاه، بانک و ادارات نیز پرکاربرد است.
  • در رویدادهای تبلیغاتی و تخفیفات نیز از این استندها می‌توان استفاده کرد.

ابعاد چاپ رول آپ

زمانی که شما از ابعاد چاپ رول آپ مطلع باشید فضای لازم را برای راه‌اندازی و نصب آن فراهم می‌سازید. همچنین می‌توانید رول آپ را در ابعاد مورد نظر خود سفارش دهید. ارتفاع استاندارد رول‌آپ ۲ متر است و عرض آن می‌تواند تغییر کند. پرفروش‌ترین ابعاد رول آپ ۲۰۰*۸۵ سانتی‌متر است.

 شما می‌توانید با در نظر داشتن فضای تبلیغاتی در دسترس خود، رول آپ را در ابعاد ۱۶۰*۶۰ ، ۲۰۰*۸۵ ، ۲۰۰*۱۲۰، ۲۰۰*۱۵۰، ۲۰۰*۲۰۰، ۲۰۰*۲۵۰ و ۲۰۰*۳۰۰ سفارش دهید. علاوه بر این می‌توانید رول آپ ۲۰۰*۸۵ را به صورت دو طرفه یا گردان سفارش دهید. این سبک از تبلیغات جذاب و چشم‌نواز است.

نحوه نصب رول آپ

برای نصب رول آپ باید چسب بنری که در داخل محفظه رول آپ می‌باشد را باز کرده و سپس بنر را از طرف عرض پایینی آن بچسبانید. طرف دیگر استند رول آپ نیز عرض دیگر بنر است. معمولا عرض بالایی در حد چند سانتیمتر سفیدی دارد که آن را تا کنید و بچسبانید. در پایان باید یک تیر فلزی یا چوبی که عرض آن با عرض بنر مساوی است را در داخل آن قرار دهید. سپس بنر را در محفظه جاسازی کنید. پس از انجام این موارد، دو پایه زیرین رول آپ را باز کرده و تکیه‌گاه‌ها را در داخل آن جاسازی کنید.

کلام پایانی

در این مطلب چاپ رول آپ را مورد بررسی قرار دادیم. به کمک این اطلاعات می‌توانید رول آپ مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و در ابعاد دلخواه سفارش دهید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

رول آپ نمایشگاهی

بیشتر بخوانید
چاپ رول آپ
رول آپ