بهترین عکسها برای چاپ روی لیوان چه عکسهایی هستند؟

بهترین عکسها برای چاپ روی لیوان چه عکسهایی هستند؟

چاپ روی لیوان یکی از روش‌های ارزان، راحت و در عین‌حال تاثیرگذار برای تبلیغات و معرفی برند است و شما می‌توانید آن را با هر طرح و شکلی که دوست دارید، سفارش دهید. علاوه بر این افراد زیادی با چاپ تصاویر متفاوت روی این محصولات، آنها را برای هدیه به فرد مورد نظرشان انتخاب می‌کنند. در این پروسه لیوانی ساده با تصویری که شما انتخاب می‌کنید، تزئین می‌شود و با وجود ظاهر زیبایی که پیدا می‌کند، برای مشتری نیز کاربرد خواهد داشت. چاپ تصاویر معمولا روی لیوان‌های سفید انجام می‌شود؛ البته در مواقعی محصولاتی با جنس سرامیک هم برای انجام این روش تبلیغاتی به کار می‌روند. درنهایت کیفیت خروجی با توجه به نوع و کیفیت تصویر، سطحی که برای چاپ انتخاب شده و همچنین شرکتی که این خدمات را انجام داده است، متفاوت خواهد بود. اگر شما هم به دنبال هدیه‌ای متفاوت برای دوستان و نزدیکان خود یا روش موثر تبلیغاتی برای برندتان هستید، این مطلب را که در مورد چاپ عکس روی لیوان و نکات لازم برای انتخاب تصویر مناسب است، از دست ندهید.

عکس مناسب برای چاپ روی لیوان کدام است؟

چاپ عکس روی لیوان باید با کیفیت بالایی انجام شود تا خروجی نهایی بتواند به بهترین شکل ممکن به نمایش درآید. شما باید تصمیم بگیرید که قصد چاپ کردن تصویر را دارید یا صرفا می‌خواهید نوشته‌ای را روی ماگ چاپ کنید تا بر اساس این انتخاب، بهترین خروجی را داشته باشید.

مهم‌ترین نکته در این پروسه انتخاب عکسی باکیفیت است که طرح مورد نظر شما را به بهترین شکل ممکن نمایش دهد. می‌توانید طراحی کلی این تصاویر را در زمان مراجعه به شرکت چاپ موردنظرتان به طراحان و گرافیست‌های مجموعه بسپارید یا خودتان از فردی باتجربه در این زمینه کمک بگیرید. برای انتخاب عکس هیچ محدودیتی وجود ندارد؛ اما نکاتی هستند که باید آنها را برای رسیدن به بهترین نتیجه رعایت کنید:

  • برای چاپ نوشته روی لیوان باید از عدم وجود غلط املایی در فایل‌های چاپی مطمئن شوید.
  • توجه به ابعاد و سایز لیوان یا ماگ برای چاپ نیز ویژگی دیگری است که در این پروسه باید در نظر بگیرید.
  • رزولوشن نهایی تصویر باید زیاد باشد تا کیفیت خروجی نهایی بهتر شود.
  • حاشیه‌ها در طرح، عکس، نوشته یا الگوی مورد نظر باید کاملا مشخص باشند تا تصویر به شکل کاملا واضح چاپ شود.
  • برای طراحی تصویر مناسب روی لیوان باید از سیستم رنگی CMYK استفاده شود.
  • هنگام انتخاب تصویر برای تبلیغات باید به اهداف تبلیغاتی و بازار هدف نیز توجه شود.
  • لازم است که تصویری با سایز مناسب برای چاپ روی لیوان انتخاب شود تا مجبور به حذف قسمت‌هایی از آن نباشید.
  • فرمت عکس را قبل از ذخیره نهایی باید از شرکت چاپ مورد نظرتان بپرسید.
  • استفاده از رنگ‌های شفاف باعث می‌شود تا طرح نهایی زیباتر شود.

بیشتر بخوانید: هدایای تبلیغاتی و انواع آن

انواع روش‌های چاپ روی لیوان

چاپ روی لیوان و ماگ از روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد. این انتخاب با توجه به نوع تصویر، سطح مورد نظر و… انجام می‌شود. یکی از ساده‌ترین روش‌ها اسکرین است که مخصوص طرح‌های ساده و با تنوع رنگی پایین است و معمولا هزینه کمتری هم دارد.

چاپ لیتو نوع دیگری از روش‌های انجام این پروسه است که برای لیوان‌های سرامیکی که به شکل استوانه‌ای و پهن هستند، بهترین انتخاب به‌شمار می‌آید. در این روش سرعت چاپ پایین‌تر است. گاهی از چاپ دیجیتال هم برای این ماگ‌ها استفاده می‌شود که در این فرایند نیازمند دستگاه‌های پیچیده با سرعت زیاد هستیم. در این شیوه طرح‌های جذاب با رنگ‌های متنوع و جزئیات، به خوبی نمایش داده می‌شوند. درنهایت نیز چاپ سابلیمیشن با استفاده از متد پرس حرارتی و قیمتی مناسب، پرطرفدارترین روش چاپی برای تولید این محصولات است.

بهترین انتخاب را با توجه به هدف خود داشته باشید…

زمانی که می‌خواهید تصاویر مورد نظرتان را روی لیوان چاپ کنید، انتخاب‌های زیادی پیش‌رویتان خواهد بود که باید با توجه به هدف و نیاز خود آنها را برگزینید:

  • لیوان سرامیکی: معمولا این لیوان‌ها از نظر اقتصادی به‌صرفه هستند و در عین‌حال کیفیت چاپ خروجی در آنها نیز بسیار زیاد است. این محصولات را می‌توانید برای هدیه و تبلیغات در نظر بگیرید.
  • لیوان حرارتی: این لیوان‌ها گزینه دیگری برای این فرایند تبلیغاتی هستند که طرح ایجادشده روی آنها در هنگام گرم شدن نمایان می‌شود و جذابیت بالایی دارد. می‌توانید تصویر شخص مورد نظرتان را روی این لیوان‌ها چاپ کنید.
  • لیوان رنگی: در صورت تمایل به ایجاد تنوع در تولید این محصولات به سراغ لیوان‌های رنگی بروید که روی دسته یا داخل آنها با رنگ‌های متفاوت پوشیده شده است.
  • لیوان اکلیلی: همان‌طور که از نام این لیوان‌ها پیداست، طرح‌های زیبا و براقی دارند که دارای جلوه زیبایی هستند و به‌عنوان هدیه یا محصولات تبلیغاتی استفاده می‌شوند.
  • لیوان شیشه‌ای: تصاویر روی این لیوان‌ها بسیار خاص و جذاب خواهند بود. چاپ روی این لیوان‌ها روش تبلیغاتی مناسب و هدیه‌ای ارزشمند برای همه سنین است.

مواردی که بیان کردیم، تنها چند نمونه از انواع محصولات چاپ روی لیوان هستند که برای موقعیت‌های مختلف می‌توانید آنها را انتخاب کنید. برخی از شرکت‌های خدمات چاپ، محصولات متنوع‌ دیگری هم دارند که ممکن است برخی از آنها به دلیل داشتن ویژگی‌های خاص، کمی گران‌تر باشند.

 

هزینه چاپ عکس روی لیوان

چاپ استیکر در سریع ترین زمان ممکن

هزینه چاپ عکس روی لیوان

چاپ عکس روی لیوان با توجه به مدل، ابعاد طرح، تعداد و خدمات بعد از چاپ متفاوت است. در این بین چاپ سابلیمیشن از ارزان‌ترین روش‌های چاپ است و بیشتر برای تعداد بالا و تبلیغات از آن استفاده می‌شود. همچنین اگر طرح از پیش‌تعیین‌شده‌ای ندارید، باید مبلغ دریافتی از سوی گرافیست را هم به این هزینه اضافه کنید و درنهایت تخمین بزنید که هزینه نهایی چقدر خواهد بود.

بهترین شرکت برای چاپ عکس روی لیوان

چاپ مدرن یاس با بیش از 15 سال تجربه، خدمات چاپ تصویر روی لیوان را در اختیار شما قرار می‌دهد. این مجموعه برای انجام فعالیت مورد نظر شما قیمت‌های مناسبی دارد و کیفیت‌ چاپ محصولات را هم تضمین می‌کند. هدف اصلی آنها تحویل سریع خدمات چاپی است؛ ضمن این‌که قبل از انجام پروسه چاپ طرح مورد نظرتان، مشاوره‌های لازم را در اختیارتان قرار می‌دهند تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *