هدایای تبلیغاتی و انواع آن

هدایای تبلیغاتی و انواع آن

اغلب مدیران و مسئولین تبلیغات شرکت‌های بزرگ، در مناسبت‌های مختلف به دنبال محصولاتی هستند تا آنها را برای هدایای تبلیغاتی در نظر بگیرند. گاهی خرید این هدایا برای سازمان کمی پیچیده می‌شود و نمی‌توانند تصمیم درستی را در مورد آنها بگیرند. اما با داشتن لیست پیشنهادی می‌توان بهترین انتخاب را در این فرایند داشت. در این مقاله قصد داریم پیشنهادهایی را به شما ارائه دهیم که برای خرید هدایای تبلیغاتی می‌توانید روی آنها حساب کنید. اگر شما مدیر تبلیغات سازمانی دولتی یا خصوصی هستید که مسئولیت خرید هدایا برای مناسبت‌های خاص به عهده‌تان است، این مطلب برایتان مفید خواهد بود.

نقش هدایای تبلیغاتی در موفقیت یک کسب‌وکار

هدایای سازمانی نقش مهمی در ارتقاء کسب‌وکارها دارند. این امر می‌تواند اعتماد افراد مختلف را جلب کند و آنها را به مشتریان همیشگی شما تبدیل کند. به‌علاوه زمانی که هدیه‌ای را با لوگوی مخصوص شرکت خود به افراد مختلف می‌دهید، باعث می‌شود تا همیشه در ذهنشان باقی بماند؛ بنابراین با این روش می‌توانید فروش خدماتتان را بیشتر کنید. این هدایا حس اعتماد و وفاداری را به مخاطبان القا می‌کند و به روشی غیرمستقیم به آنها نشان می‌دهد که برایشان ارزش بالایی قائل هستید. همچنین این هدایا می‌توانند به اثربخشی سایر روش‌های تبلیغاتی نیز کمک و تاثیر آنها را چند برابر کنند.

چند پیشنهاد ویژه برای هدایای تبلیغاتی

چند پیشنهاد ویژه برای هدایای تبلیغاتی

برای انتخاب بهترین هدیه سازمانی، ابتدا باید بودجه خود را در نظر بگیرید و سپس محصولاتی با بالاترین کیفیت و زیبایی را انتخاب کنید. اگر بخواهید تبلیغات گسترده‌تری را انجام دهید، نیازی به انتخاب محصولات گران نخواهید داشت؛ اما زمانی که این هدایا تنها مخصوص پرسنل شرکت باشند، بهترین انتخاب، هدایای نفیس و ماندگار است. در هر صورت موارد زیر می‌توانند گزینه‌های خوبی برای هدایای تبلیغاتی شما باشند:

سررسید و سالنامه با چاپ لوگو و نام شرکت

سررسید و سالنامه به منزلۀ هدایای تبلیغاتی در پایان سال و آغاز سال جدید، بسیار مناسب است و اغلب مشتریان از آنها استقبال می‌کنند. معمولا اکثر کسب‌وکارهای بزرگ این روش تبلیغاتی را هر ساله در پروسه تبلیغاتی خود دارند. از آنجایی که سررسید و سالنامه همیشه در دست کاربران است، لوگوی شرکت شما نیز همیشه در معرض دید قرار می‌گیرد و باعث شناخت بیشترتان خواهد شد.

مگنت مغناطیسی

مگنت تبلیغاتی را هم می‌توانیم در میان هدایای تبلیغاتی قرار دهیم. این مگنت ابعاد و اشکال مختلفی دارد و به راحتی روی سطوح فلزی مختلف می‌چسبد. چاپ مگنت تبلیغاتی بر اساس سایز و طرح مورد نظر شما انجام می‌شود و به دلیل ماندگاری زیاد، همیشه در معرض دید است. مگنت‌ها با قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارند، محصولات و خدمات شما را به نمایش می‌گذارند. برخی از آنها دارای فضایی برای نوشتن هستند و درنتیجه کاربردی‌ترند.

هدایای تبلیغاتی دیجیتال

هدایای تبلیغاتی دیجیتال را هم می‌توانید از وسایل الکترونیکی محبوب در این دسته بدانیم که در حال حاضر بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. هدایای تبلیغاتی دیجیتال شامل پاور بانک، اسپیکر بلوتوث، موس تبلیغاتی، هاب یو اس بی تبلیغاتی، هندزفری تبلیغاتی، دستبند هوشمند تبلیغاتی، شارژر فندکی و… هستند که قابلیت شخصی‌سازی و چاپ لوگوی شرکت را دارند. این دسته از هدایای تبلیغاتی برای جذب مشتریان، برقراری ارتباط با تکنولوژی‌های روز و نگهداشتن نام شرکت در ذهن مشتریان، بسیار موثرند.

بیشتر بخوانید: بهترین عکسها برای چاپ روی لیوان چه عکسهایی هستند؟

ساک تبلیغاتی با تصویر لوگوی شرکت

ساک پارچه‌ای نیز هدیه تبلیغاتی مناسبی برای موقعیت‌های مختلف است که می‌توانید آن را در اندازه‌ها و رنگ‌های متنوع تهیه کنید. معمولا ساک‌های دستی با توجه به کیفیتی که دارند، تا یک سال قابل استفاده هستند و هر بار که این محصولات در دست مشتریان قرار می‌گیرند، از سوی افراد دیگر نیز به دفعات دیده می‌شوند؛ بنابراین با چاپ لوگوی شرکت بر روی ساک پارچه‌ای می‌توانید هدایای تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه‌ای را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید.

هدایای تبلیغاتی پوشاک

انواع هدایای پارچه‌ای و پوشاک هم می‌توانند انتخاب جذابی برای هدایای تبلیغاتی باشند. شما می‌توانید  تی‌شرت‌های تبلیغاتی، کلاه‌های تبلیغاتی، لباس‌های کار، کفش‌های کار، آفتاب‌گیر، زیراندازها، چترهای تبلیغاتی، روکش خودرو، پرچم‌ها، حوله‌های تبلیغاتی و لباس‌های ورزشی را انتخاب و برند و لوگوی خود را روی آنها چاپ کنید.

چاپ روی لیوان

چاپ لیوان با عکس و طرح دلخواه هم هدیه تبلیغاتی ایده‌آلی است؛ زیرا در هر بار استفاده از این محصولات، برند و لوگوی شرکت شما در معرض دید افراد مختلف قرار می‌گیرد. چاپ لیوان به عنوان روش تبلیغات بصری در شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و کسب‌وکارهای محلی، بهترین انتخاب برای فروش بیشتر است.

هدایای تبلیغاتی

چاپ استیکر در مرکز چاپ مدرن یاس

خدمات چاپ را برای هدایای منحصر به فرد انتخاب کنید…

اولین باری که خدمات چاپی وارد بخش تبلیغات شدند، سال 1789 بود که تصاویری روی کالاها و محصولات مختلف چاپ و برای انتخابات جرج واشینگتن از آنها استفاده شد. از آن زمان تا به امروز شاهد روش‌های نوین و جذاب‌تری در این زمینه بوده‌ایم که پیام، نماد و شعار شرکت‌های مختلف را در ذهن ثبت می‌کنند.

این هدایای تبلیغاتی اگر با طرح‌های جدید، خاص و خلاقانه همراه باشند، با احتمال بیشتری می‌توانند روی جذب مشتریان تاثیرگذار باشند؛ به همین دلیل کمک گرفتن از افرادی که در زمینه طراحی و تولید این محصولات تجربه کافی دارند، می‌تواند در رسیدن به هدف نهایی کمک‌کننده باشد.

چاپ مدرن یاس، مجموعه‌ای مناسب برای چاپ هدایای تبلیغاتی شما…

علاوه بر مواردی که در اینجا به آنها اشاره شد، برای این کار باید به نیاز و سلیقه مخاطبان خود نیز توجه کنید. همچنین کیفیت محصولاتی که انتخاب می‌کنید، خلاقیت و نوآوری و شکل ظاهری آنها را هم مدنظر قرار دهید. درنهایت نیز با در نظر گرفتن بودجه، شرکت چاپ دلخواهتان را انتخاب کنید و سفارشتان را برای چاپ طرح مورد نظر ثبت کنید.

چاپ مدرن یاس دارای بیش از 15 سال تجربه در زمینه تهیه هدایای تبلیغاتی چاپی است. این مجموعه قیمت‌های مناسبی برای تولیدات خود در نظر گرفته است و کیفیت بالای آنها را تضمین می‌کند. همچنین قبل از شروع فرایند سفارش، اطلاعات و راهنمایی جامع و کاملی را در زمینه هدایای تبلیغاتی در اختیار شما قرار می‌دهد تا درنهایت بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. تحویل سریع سفارشات نیز از ویژگی‌های دیگر چاپ مدرن یاس است که این امر امتیازی ویژه برای این شرکت به حساب می‌آید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *