محصولات چاپ لیوان
چاپ لیوان

چاپ لیوان  (لیوان حرارتی – لیوان جادویی ) با عکس و طرح دلخواه شما میتواند گزینه بسیار عالی برای هدیه دادن به دوستانتان باشد .  چنین هدیه ای یاد و  خاطره شما را مدت ها در ذهن افراد باقی خواهد گذاشت . کاربرد دیگر  چاپ روی لیوان  تبلیغات بصری است . به این صورت که شرکت ها و کسب و کار هایی که برای تبلیغات اهمیت قائل هستند آرم یا لوگو خود را بر روی لیوان چاپ می نمایند ، که اینکار باعث در گیری ذهن مشتری با کسب و کار شما میشود .

چاپ لیوان تبلیغاتی در چاپ مدرن یاس

 یکی از روش های تبلیغات بصری محسوب میشود .  امروزه در خیلی از شرکت های بزرگ و کوچک ، فروشگاه ها و کسب و کار های محلی از چاپ لیوان تبلیغاتی به عنوان یک عنصر کلیدی در تبلبغات بصری استفاده می نمایند .

چاپ مدرن یاس همراه شما هست تا در سریعترین زمان و با کیفیت عالی و همچنین نازل ترین قیمت برای بهتر دیده شدن کسب و کار خود لیوان تبلیغاتی تهیه نمایید .

البته باید به این نکته توجه داشت که چاپ یک لیوان تبلیغاتی اگر چه در چاپ مدرن یاس به سادگی امکان پذیر است ؛ اما نکاتی وجود دارد که می بایست به آن ها توجه کنید .

نکاتی که باید در هنگام چاپ لیوان تبلیغاتی به آن ها توجه کنید

  1. طراحی مناسب: طراحی لیوان تبلیغاتی باید جذاب و جالب باشد تا مخاطبان را به سمت خود جذب کند. همچنین، باید با محتوای تبلیغاتی سازگار باشد. یک طراحی جذاب می تواند نظر مخاطبان را جلب نماید. همان طور که یک طراحی غیر اصولی و بدون جذابیت توفیق چندانی در رسیدن به اهداف مورد نظر شما نخواهد کرد . بنابراین بایستی طراحی لیوان تبلیغاتی خود را به مراکز معتبر بسپارید .
  1. کیفیت چاپ: برای افزایش اعتماد مخاطبان به برند، لازم است که کیفیت چاپ لیوان تبلیغاتی بالا باشد. رنگ‌های شفاف و قابل خواندن می تواند احساس خوبی را به مخاطب القا کند. همواره به خاطر داشته باشید که یک کار باکیفیت و موثر حتی اگر هزینه های به مراتب بیشتری را به همراه داشته باشد، بهتر از یک کار بی کیفیت و ارزان است. چرا که صرفا هزینه هایی اضافه را بدون هیچ دستاورد دلخواهی به شما تحمیل خواهد کرد .
  1. انتخاب مواد مناسب: لیوان‌های تبلیغاتی معمولاً از پلاستیک، شیشه و سرامیک ساخته می‌شوند. انتخاب ماده مناسب برای ساخت لیوان تبلیغاتی، بر اساس نوع کاربری و هدف تبلیغاتی، بسیار مهم است. سعی کنید جنس لیوان مورد نظر خود را بر اساس استفاده ای که میخواهید برای آن تعریف کنید، انتخاب نمایید.
  1. انتخاب اندازه مناسب: انتخاب اندازه مناسب برای لیوان تبلیغاتی، باید بر اساس نوع کاربری و هدف تبلیغاتی انجام شود. معمولا انتخاب یک سایز مناسب می تواند هزینه های ناشی از چاپ، حمل و نقل و … را به میزان قابل توجهی متعادل سازد .
  1. قابلیت شستشو: لیوان‌های تبلیغاتی باید قابل شستشو و استفاده مجدد باشند. همچنین، باید قابلیت جذب حرارت و سرما را داشته باشند. استفاده از چاپ نامرغوب و بی کیفیت می تواند عواقب ناخوشایندی را در هنگام شستشو به وجود بیاورد . پاک شدن چاپ تبلیغاتی موجود بر روی لیوان، تمام زحماتی را که برای آن کشیده اید بر باد خواهد داد !
  1. پیام قابل فهم: پیام تبلیغاتی باید قابل فهم و جذاب باشد تا مخاطبان را به سمت خود جذب کند. همچنین، باید به صورت مختصر و مفید باشد. توصیه می شود از متن های کوتاه، رنگ های مناسب و طرحی ساده و جذاب در چاپ لیوان تبلیغاتی خود استفاده کنید . علائم نامفهوم، متون طولانی و مواردی از این دست میتواند احساس ناخوشایندی را در مخاطب به وجود بیاورد.

چاپ لیوان

چه طرحی برای چاپ لیوان تبلیغاتی استفاده کنیم ؟

طرحی که بر روی لیوان تبلیغاتی استفاده میشود معمولا لوگو اختصاصی به همراه یک عبارت که بعنوان شعار کسب و کار شما به حساب می آید. البته اجباری برای استفاده از لوگوی اختصاصی نیست . شما می توانید یک طراح اختصاصی و با ظاهر جذاب برای چاپ لیوان تبلیغاتی استفاده نمایید. در ضمن طرح انتخابی شما تاثیری در قیمت چاپ لیوان ندارد.

یک هدیه بسیار جذاب با چاپ لیوان حرارتی

چاپ لیوان حرارتی میتواند گزینه بسیار بسیار مناسبی برای خوشحال کردن نزدیکانتان باشد . این  هدیه زیبا قطعا برای همیشه در یاد و خاطر آن ها باقی می ماند . حتی ممکن است با هربار نوشیدن چای ، قهوه و سایر مایعات گرم چهره شما را در خاطر آن ها مسجل نماید . 

مجموعه چاپ مدرن یاس در زمینه چاپ لیوان حرارتی همراه شماست و اگر نیاز به مشاوره قبل از سفارش داشتید میتوانید از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید .

چاپ ماگ حرارتی علاوه بر اینکه گزینه ای مناسب جهت هدیه دادن به عزیزانمان است،  یکی از روش‌های موثر برای تبلیغات و ترویج برند نیز می باشد. در ادامه به برخی از مزایای چاپ ماگ حرارتی برای تبلیغات اشاره می‌کنیم:

  1. 1. جذابیت بالا: چاپ ماگ حرارتی با کیفیت بالا و طرح‌های جذاب، باعث جذب توجه مخاطبان و افزایش ارتباط بین آنها و برند خواهد شد. یک لیوان تبلیغاتی مناسب از آنجایی که به طور مرتب مورد استفاده قرار میگیرد، برند شما را به طور مداوم در ذهن مخاطبان تداعی می نماید .
  1. 2. قابلیت سفارشی سازی: با چاپ ماگ حرارتی، می‌توان طرح‌های مختلف را به صورت سفارشی بر روی ماگ چاپ کرد و به بهترین شکل ممکن برای تبلیغات استفاده کرد. هدیه دادن لیوان و یا ماگ های ساده کار چندان مفید و منطقی به نظر نمی رسد اما چاپ یک طرح مناسب بر روی آن می تواند جذابیت خاصی را به آن بخشیده و تاثیر مورد نظر را بر روی مخاطب ایجاد می نماید .
  1. 3. پایداری چاپ: چاپ ماگ حرارتی با کیفیت بالا و با استفاده از روش‌های پایدار، باعث پایداری چاپ و عدم تغییر رنگ در طول زمان خواهد شد. بهره گیری از یک چاپ مناسب حتی اگر هزینه به نسبت بیشتری داشته باشد، همواره از ارزش بالاتری برخوردار است . چرا که کیفیت کالای تبلیغاتی رابطه مستقیمی با ذهنیت مشتری از برند شما خواهد داشت 
  1. 4. قابلیت استفاده مجدد: ماگ‌های حرارتی قابلیت استفاده مجدد دارند و این باعث صرفه‌جویی در هزینه تبلیغات و افزایش بازدهی آنها خواهد شد. به خاطر داشته باشید که طور عمر یک تقویم تبلیغاتی حداکثر یک سال است اما چاپ لیوان تبلیغاتی با کیفیت میتواند منجر به استفاده آن تا چندین سال شود .

چاپ ماگ

چاپ ماگ هدیه مناسب برای تولد عزیزانتان

خیلی از اوقات برای گرفتن هدیه تولد دچار سردرگمی میشویم که چیکار کنیم . چاپ روی لیوان ( ماگ حرارتی ) میتواند بهترین گزینه برای هدیه تولد عزیزانتان باشد . هدیه ای که به هیچ عنوان از یاد نمیرود و برای همیشه یاد شما را در ذهن عزیزتان زنده نگه میدارد .

آیا میتوان از  عکس دلخواهمان برای چاپ لیوان استفاده کرد ؟

چاپ لیوان به غیر از مصارف تبلیغات بصری در شرکت ها و کارخانجات میتواند کاربرد جالبتری نیز داشته باشد . این روز ها خیلی از مراجعه کننده ها به واتساپ سفارشات از ما در خواست میکنند که عکس دلخواهشان را بر روی لیوان چاپ نماییم . این امکان در مجموعه چاپ مدرن یاس وجود دارد که عکس دلخواه شما را بر روی لیوان چاپ نماییم و خاطرات شما برای همیشه بر روی لیوان نقش بدهیم .

چاپ لیوان دسته رنگی

کیفیت عکس برای چاپ لیوان چگونه باید باشد ؟

کیفیت عکس تاثیر مستقیم برجذابیت لیوان چاپ شده دارد . به دلیل اینکه چاپ مدرن یاس اهمیت ویژه ای برای کیفیت چاپ قائل می باشد از مراجعین عزیز درخواست دارد  عکس دلخواه خود را با کیفیت بالا برای ما ارسال کنند .
همان طور که پیش تر اشاره کردیم، بالا بودن کیفیت عکس برای چاپ لیوان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که در ادامه به برخی از دلایل آن اشاره می‌کنیم :

بهره گیری از بروز ترین تکنولوژی موجود، چاپ مدرن یاس را نسبت به سایر چاپ های بی کیفیت متمایز ساخته است. 

شما می توانید همین حال ماگ تبلیغاتی مورد نظر خود را در چاپ مدرن یاس ثبت سفارش نمایید تا آن را با بالاترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید .

بیشتر بخوانید
ویدئو چاپ لیوان