تیشرت چاپی لانگ

ما در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از روش های کارآمد تبلیغات و فروش که چاپ تیشرت است آشنا کنیم.به راحتی می توان از تیشرت چاپی در تبلیغ تصویر،لوگو یا متن تبلیغاتی استفاده کرد زیرا در هنگام استفاده از تیشرت،پیام و تصویر شما به نمایش عموم در می آید.تیشرت لانگ نسبت به بقیه بزرگتر و بلند تر است که بلندای آن تا زانو است و مناسب تمام افراد است.

دیده شدن تبلیغات شما بر روی تی شرت سبب شناخت بیشتر و افزایش آکاهی از برند شما می شود.درصورت استفاده مردم از این نوع تیشرت های چاپ شده و حضور در اجتماعات،مانند یک بیلبورد تبلیغاتی عمل می کنند و لوگوی شما را در معرض دید عموم قرار می دهند.حتی می توان این نوع تیشرت ها را به عنوان هدیه تولد یا روز مادر کادو داد و در ابعاد بزرگتر به عنوان یک لباس فرم برای کارمندان و کارگران یک شرکت استفاده شود.

تیشرت چاپی لانگ چیست؟

 

به تیشرتی گفته می شود که از لحاظ اندازه و قواره بلندتر و بزرگ تر از لباس های معمول است و قد آن تا نزدیکی زانو است و افراد چاق و لاغر می توانند از آن استفاده کنند.جنس این تی شرت ها از پلی استر و نخ است و انتخاب مناسبی برای جوانان و نوجوانان به حساب می آید . اولین بار توسط خواننده های آمریکایی استفاده شدند و به این سبب مردم به آن ها علاقه نشان دادند.این تی شرت ها کاملا ساده هستند و هیچ گونه دکمه،زیپ و یقه ای ندارند و کاملا پوشیده هستند.

 

تیشرت چاپی لانگ

  • تبلیغات:

همان طور که اشاره کردیم یکی از کاربرد های تیشرت چاپی،تبلیغات است تا بتوانیم برند و کالای خود را بیشتر به افراد بشناسانیم و در حیطه فروش و کسب درآمد موفق باشیم.فروشنده یا بانی شرکت با تبلیغ سعی دارد با هدایت ذهن شما را به یک سمت خاص به اهداف خود برسد زیرا بدون مشتریان جدید،کسب و کار آن ها از چرخه تولید می افتد و برشکسته می شود.به همین دلیل از تبلیغات استفاده می کنند تا ذهن مشتری را ترغیب کنند تا از کالای آن ها خرید کند.

تبلیغات باعث می شود تا مشتری نسبت به آن کالا احساس نیاز کند و تقاضا برای آن محصول بالا برود.هر چه تبلیغات موثر تر واقع شود،برتری بیشتری نسبت به رقبا ایجاد می کند.

  • هدیه

تیشرت می تواند به عنوان یک هدیه برای دوستان و آشنایان باشد چون بین مردم محبوب است.بیشترین لباسی که مردم در طول روز بر تن دارند،تیشرت است که هدیه دادن آن ،آن ها را بسیار خوشایند می کند.شما می توانید تیشرت را به عنوان هدیه به مادر در روز مادر یا کادوی تولد به خواهر و برادر خود بدهید.با اطمینان می توان گفت که مردم هدایای تبلیغاتی را دوست دارند و اگر صاحب یک نمایشگاه هستید سعی کنید در کنار بروشور خود یک هدیه تبلیغاتی قرار دهید تا از شما یک خاطره خوشایند در ذهن مشتری باقی بماند و شما را به اطرافیان خود معرفی کند.

چاپ روی تیشرت چگونه انجام می شود؟

  • سیلک اسکرین

یکی از پرطرفدارترین روش های چاپ لباس است و خیلی ساده به نظر می آید.برای اینکه یک روش کارآمد باشد،شما به یک توری نیاز دارید.اگر بخواهیم خیلی ساده توضیح بدهیم قسمت هایی از لباس که نمی خواهیم رنگ شوند را به ماده ضد آب آغشته می کنیم و از قسمت هایی که خشک است توری را عبور می دهیم و جوهر به پارچه لباس می رسد.به همین دلیل برای چاپ های تک رنگ یا رنگ محدود مناسب است .

روش چاپ اسکرین برای طرح هایی که کیفیت زیادی دارند مناسب است و از مزایای آن به هزینه رنگ پایین و ماندگاری بالا،سرعت چاپ بالا و مناسب انواع جنس پارچه است. از بدی های این روش، زمانبر بودن و هزینه بالای شابلون است.

  • چاپ مستقیم یا DTG

برای انجام این روش به یک متخصص نیاز دارید که دانش کافی را در این زمینه داشته باشد.DTG مانند همین چاپگر های عادی کار می کند و اول باید طرح خود را درون برنامه فتوشاپ بکشید و خلاقیت به کار ببرید و بعد دستگاه آن را چاپ می کند.این روش چاپ برای طرح های پیچیده خیلی عالی است و وقتی به لباس دست می زنید حس لطافت و نرمی می دهد.چاپ ماندگاری کمی دارد و بعد از چند بار شستشو کم رنگ می شود و بهتر است از پارچه نخی استفاده کرد چون دستگاه روی دیگر پارچه ها عملکرد خوبی ندارند .

  • سابلیمیشن

علت نامگذاری این روش این است که حالت تصعید یا سابلیمیشن در چاپ رخ می دهد. با استفاده از حرارت و فشار بالا یک طرح و تصویر به خورد پارچه می رود و در ابتدا طرح روی کاغذ چاپ می شود و سپس از روی کاغذ ذرات جوهر به گاز تبدیل می شوند و روی لباس طرح ریزی می شود.این روش چاپ اصلا کم رنگ نمی شود، ترک نمی خورد و وضوح بالایی دارد .علاوه بر تیشرت چاپی می توان روی ماگ،پرچم،پدموس،شال،کلاه و پازل نیز انجام داد.برای چاپ سابلیمیشن شما به دستگاه،جوهر،کاغذ و چسب مخصوص نیاز دارید.چون جوهر مستقیما به گاز تبدیل می شود به دمایی حدود 180 درجه نیاز است تا تثبیت کامل صورت گیرد.

کسب و کار خود را تبلیغ کنید

در دنیای مدرن کمتر کسی سعی می کند برای تبلیغ برند خود از چاپ روی وسایل استفاده کند و بیشتر به اینستاگرام،تلگرام و وب سایت های معتبر روی می آورد اما تبلیغات چاپی همچنان موثر است و جایگاهی دارد.شما می توانید از روش های قدیمی مانند کارت ویزیت،بروشور،پوستر،تراکت و لیبل استفاده کنید یا به روش های جدید مانند چاپ روی تیشرت ،ماگ و لیوان کاغذی،پرچم و شال روی بیاورید که بیشتر مورد پسند مردم است و بهره وری بهتری دارد.سعی کنید از افراد حرفه ای در این زمینه کمک بگیرد تا شما را در سریع ترین زمان ممکن به فروش عالی برسانند.