بهترین سایتها برای انتخاب رنگ بنرهای تبلیغاتی

یکی از مهم‌ترین کارهایی که هر کسب‌وکاری باید هنگام شروع فعالیت خود آن را در نظر بگیرد، انتخاب رنگ مناسب برای تبلیغات و برندینگ خود است. رنگ‌ها احساسات و معانی مختلفی را دربر دارند و می‌توانند تاثیر خیلی زیادی را روی مخاطبان داشته باشند. هر کسب‌وکاری باید از همان ابتدای فعالیت خود برای لوگو، بنر، فعالیت‌های تبلیغاتی و… ترکیب رنگ مناسبی را انتخاب کند. اگر از جمله کسانی هستید که هنوز در انتخاب پالت رنگی مناسب تردید دارید، بهتر است به دنبال پلتفرم‌هایی بگردید که می‌توانند راهنمای خوبی برای انتخاب این رنگ‌ها باشند و درنهایت کمک کنند تا بنرهای تبلیغاتی خود را به بهترین شکل ممکن طراحی و در معرض نمایش قرار دهید.

چند سایت پرطرفدار برای انتخاب بهترین ترکیب رنگ بنرهای تبلیغاتی

استفاده از ابزارها کار را برای طراحی محصولات تبلیغاتی آسان می‌کند. زمانی که یک کسب‌وکار، طراح یا گرافیستی را داشته باشد که ترکیب رنگ مناسب را برایشان انتخاب کند، این پروسه راحت‌تر پیش می‌رود؛ اما در غیر این‌صورت نیاز به راهنما به شدت احساس می‌شود. در اینجا می‌خواهیم سایت‌هایی را به شما معرفی کنیم که در انتخاب بهتر ترکیب رنگ مناسب به شما کمک می‌کنند:

رنگ بنر تبلیغاتی

ir color

اولین سایت برای انتخاب، IR Color است که بسیاری از طراحان سایت و گرافیست‌ها از آن استفاده می‌کنند. در این پلتفرم می‌توانید کدهای Hex، RGB و HSL را با تناژ رنگی مناسب ببینید و درنهایت بهترین گزینه را انتخاب کنید. زمانی که شما رنگی را انتخاب می‌کنید، صفحه‌ای نمایش داده می‌شود که ترکیبی از تناژهای تیره، روشن و رنگ‌های مکمل آن است؛ همچنین کدهای CSS مربوط به طراحان را هم به شما نمایش می‌دهد. نکته مهم دیگر در این سایت امکان دسته‌بندی برای رنگ‌ها و اضافه کردن رنگ‌های خاص برای هر دسته است.

Adobe Color CC

Adobe Color CC نیز سایت دیگری است که پالت رنگی مناسب را به شما می‌دهد و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا پالت رنگی مورد نظرتان را ذخیره و آنها را تنظیم کنید. با ورود به این سایت می‌توانید پالت‌هایی به‌صورت دو یا سه‌تایی بسازید و حتی آنها را با طراحان دیگر نیز به اشتراک بگذارید و نظرات آنها را هم بررسی کنید.

Color Hunt

Color Hunt سایت دیگری است که با ایجاد ترکیبات هوشمند و ساده با چند رنگ، پالت‌های رنگی زیبایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این پالت‌ها با ترکیب رنگ‌های نزدیک به هم، ظاهری زیبا و جذاب را برای انجام پروژه‌های مورد نظر شما ایجاد می‌کنند و به‌صورت روزانه نیز به‌روزرسانی می‌شوند. هر پالت رنگی در این مجموعه از 4 رنگ زیبا و نزدیک به هم تشکیل شده است که بر اساس محبوبیت و دانلود کاربران مرتب شده‌اند.

Paletton

سایت بعدی برای پیدا کردن ترکیب رنگ مناسب Paletton است که امکان تولید ترکیب رنگ‌های متعادل و هماهنگ را به شما می‌دهد. با استفاده از این سایت می‌توانید رنگ اصلی را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا دیگر رنگ‌هایی که تناژ مشابه با آن دارند، به شما نمایش داده شوند. اغلب طراحان و مدیران تبلیغات هنگام طراحی بنر و دیگر ابزار تبلیغاتی، برای پیدا کردن تناژهای رنگی مختلف که طرح‌های جذابی را برای شما ایجاد خواهند کرد، از این سایت استفاده می‌کنند.

Canva

سایت Canva نیز برای انتخاب ترکیب رنگی مناسب است. با استفاده از آن می‌توانید جذاب‌ترین طرح‌های گرافیکی را بسازید و از پالت رنگی مورد نظرتان برای انتخاب رنگ‌بندی مناسب استفاده کنید. شما می‌توانید با در نظر گرفتن یک رنگ، ترکیبی از تناژهای مختلف را برای خود ایجاد کنید.

Color Space

سایت ColorSpace هم سایت محبوب دیگر برای ساخت پالت‌های رنگی است که با توجه به موضوع پروژه‌ای که شما برای طراحی در نظر دارید، امکان ساخت ترکیبات رنگی مناسب را به شما می‌دهد. در این سایت ابزارهای متنوعی وجود دارد که برای ترکیب رنگ مناسب هستند و می‌توانید آنها را انتخاب کنید. این سایت به شما کمک می‌کند تا پالت مناسب خود را بسازید.

Color Mind

ColorMind سایتی برای ساختن پالت رنگی است که با استفاده از هوش مصنوعی ساخته شده است و هر فردی بر اساس نیاز خود می‌تواند این پالت‌های رنگی را انتخاب کند. زمانی که در این سایت یک رنگ اولیه را وارد می‌کنید، این سایت پالت رنگی زیبا و جذابی را معرفی می‌کند که در پروسه‌های تبلیغاتی خود امکان استفاده از آن را خواهید داشت.

بنر تبلیغاتی

کدام رنگ برای برند شما مناسب‌تر است؟

انتخاب رنگ مناسب برای بنرها در پروسه تبلیغاتی بسیار مهم است. البته این تناژ رنگی باید با متن، پیام، برند و به‌طور کلی هدف شما متناسب باشد. هر برندی با توجه به هدف خود باید رنگ خاصی را برای تبلیغات انتخاب کند تا بتواند با استفاده از این محصولات، تاثیر مثبت و ماندگاری روی مشتریانش بگذارد.

طراحان ماهر با استفاده از روانشناسی رنگ‌ها، مخاطبان را به سمت هدف مورد نظرشان هدایت می‌کنند. رنگ‌ها می‌توانند به‌صورت تکی یا ترکیبی برای طرح‌های گرافیکی استفاده شوند. برای بنرهای مناسبتی نیز معمولا از رنگی که برای آن بازه زمانی مناسب‌تر است، استفاده خواهد شد؛ اما به‌طور کلی نمی‌توان یک رنگ مشخص را برای همه کسب‌وکارها انتخاب کرد. در دنیای گرافیک تغییر تنها یک درجه در rgb منجر به ایجاد رنگ جدیدی می‌شود؛ بنابراین نیاز به ترکیب رنگ متفاوت بدیهی است.

بهترین شرکت چاپ برای چاپ بنر

رنگ‌ها در بنرهای تبلیغاتی نقش مهمی را ایفا می‌کنند. شما می‌توانید با انتخاب ترکیب رنگ مناسب، نظر مخاطبان خود را جلب کنید، احساسات آنها را برانگیزید و پیام‌های خود را منتقل کنید. در این مطلب به معرفی سایت‌هایی پرداختیم که به شما کمک می‌کنند تا بهترین رنگ‌ها در هنگام طراحی بنر را انتخاب کنید. اما نکته مهم‌تری نیز وجود دارد و آن هم انتخاب شرکت چاپی است که تجربه کافی در زمینه چاپ بنرها داشته باشد. چاپ مدرن یاس یکی از این مجموعه‌هاست که می‌توانید روی خدمات آن حساب کنید. این مجموعه با 15 سال سابقه، مشاوره لازم را با توجه به نیازتان به شما ارائه می‌دهد و کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید؛ درنهایت نیز انتشار بنرهای مورد نظر شما را برای مناسبت‌های مختلف، به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *