چاپ تقویم رومیزی، هدیه ای برای تمام مناسبات

چاپ تقویم رومیزی، هدیه ای برای تمام مناسبات

اگرچه با پیشرفت تکنولوژی محصولات چاپی کم‌کم جای خود را به نمونه‌های دیجیتال داده‌ند؛ اما هنوز هم استفاده از تقویم رومیزی بسیار جذاب و پرطرفدار است. این محصول هم به منزلۀ ابزار تبلیغاتی موثر است و هم برای استفاده به منزلۀ تقویم برای برنامه‌ریزی و انجام امور روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرد. در تقویم رومیزی روزهای ماه در یک صفحه قابل مشاهده است و تصاویر مختلفی نیز که در صفحات آن درج می‌شوند، جذابیتش را بیشتر می‌کنند. استفاده از تقویم رومیزی نه تنها در حال کمرنگ شدن نیست، بلکه روزبه‌روز افراد بیشتری آن را برای هدیه، تبلیغات یا مصارف شخصی انتخاب می‌کنند.

انواع تقویم رومیزی

مدل‌های مختلفی از تقویم رومیزی در بازار موجود است که هر فردی بسته به نیاز خود می‌تواند آنها را انتخاب کند. اولین نمونه‌ از این نوع محصول تبلیغاتی، تقویم رومیزی پایه‌دار است که با پایه‌های سه‌گوش و جنس‌های مختلف تولید می‌شود. این سری از محصولات، قابلیت چاپ تبلیغات روی پایه را هم دارند. برای مثال تقویم رومیزی چوبی با پایه‌های چوبی و طراحی خاص، جذابیت بالایی دارد و انتخاب خوبی برای هدیه یا میز مدیران است.

همچنین تقویم رومیزی فانتزی با طرح‌های زیبا و جذاب و رنگ‌های شاد، تاثیر بالایی در جلب توجه مخاطبان دارد. گروهی نیز شکل ساده‌تری دارند و در ادارات و موسسات تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند که امکان یادداشت و ثبت اطلاعات را هم به کاربر می‌دهند. تقویم رومیزی یادداشت‌دار نیز نوع دیگری از این محصولات است که با برگه‌های یادداشت اختصاصی، یکی از هدایای تبلیغاتی محبوب به‌شمار می‌آید.

تقویم‌های رومیزی زیردستی یا منشی با جلد چرمی نیز بسیار شیک و برای محیط اداری مناسب هستند. این مدل‌ها معمولا فضایی هم برای یادداشت دارند. تقویم‌های رومیزی پلکسی نیز دارای پایه پلاستیکی شفاف و شیشه‌ای هستند که بسیار محکمند و در برابر ضربه مقاومت خوبی دارند. البته این مدل‌ها بیشتر کاربردهای اداری دارند.

نوع دیگری از تقویم‌های رومیزی، از جنس مقوایی و دارای پایه‌های مقوا هستند و از گلاسه ساخته می‌شوند و اطلاعات برند روی آن‌ها چاپ می‌شود. این محصولات نیز قابلیت چاپ طرح‌ها و اطلاعات برند را دارند.

ابعاد تقویم رومیزی

زمانی که می‌خواهید تقویم رومیزی بخرید، باید علاوه بر طرح، ابعاد آن را هم مشخص کنید. درنهایت شرکت چاپ مورد نظرتان، محصول نهایی را با در نظر گرفتن نیاز شما تولید می‌کند. سایزهای متداولی را که برای تقویم رومیزی وجود دارد، می‌توانید در ادامه ببینید:

  • سایز A4 با ابعاد 210×297 میلی‌متر
  • سایز A5 با ابعاد 130×217 میلی‌متر
  • سایز Slim با ابعاد 305×156 میلی‌متر
  • سایز Desktop با ابعاد 105×297 میلی‌متر

البته با توجه به مخاطبان هدف، سایز تقویم رومیزی می‌تواند به شکلی متفاوت‌تر از این ابعاد باشد. برای مثال در مراکز بهداشتی و درمانی، سایز بزرگ‌تر و اعداد خوانا توصیه می‌شود؛ ضمن این‌که باید مکانی هم برای یادداشت وجود داشته باشد. برای بانک‌ها و سازمان‌های اداری کوچک‌تر، سایز کوچک‌تر و بولد بودن تاریخ‌های مهم اهمیت دارد. برای مدارس سایز متوسط و رنگ روشن توصیه می‌شود. آرایشگران و فروشندگان نیز سایز متوسط را ترجیح می‌دهند و رنگ زمینه تیره بهترین گزینه برای آنهاست. البته اگر تقویم مورد نظر شما مخاطب خاصی ندارد، می‌توانید سایز و طرح تقویم را با توجه به بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید.

در هر صورت اگر قصد دارید تقویم رومیزی اختصاصی سفارش دهید، باید با توجه به طراحی و هدف تبلیغاتی خود، ابعادی مناسب را در نظر بگیرید. امروزه با وجود پیشرفت‌هایی که در صنعت چاپ ایجاد شده است و وجود تنوع برنامه‌های گرافیکی و طراحی، موسسات چاپ به شما اجازه می‌دهند تا هر سایزی که می‌خواهید را انتخاب و خروجی نهایی را با بهترین کیفیت دریافت کنید.

ویژگی‌های یک تقویم رومیزی خوب

بیشتر بخوانید: هدایای تبلیغاتی و انواع آن

ویژگی‌های یک تقویم رومیزی خوب

اگر می‌خواهید تقویم اختصاصی را برای کسب‌وکار خود سفارش دهید و آن را به مرحله چاپ برسانید، باید چند نکته مهم را برای سفارش و دریافت آن رعایت کنید. این موارد عبارتند از:

  • توجه به ظاهر جذاب و طراحی باکیفیت تقویم که باعث جلب توجه و تاثیرگذاری بیشتر روی مخاطبان می‌شود.
  • چاپ باکیفیت روی تقویم که از مهم‌ترین نکات برای تهیه این محصولات است. درواقع تمام جزئیات و رنگ‌ها باید به خوبی روی همه صفحات تقویم، نمایش داده شوند تا تاثیر مثبتی در خروجی نهایی داشته باشند.
  • اندازه تقویم رومیزی هم باید با توجه به بودجه، مخاطبان هدف و نیازهای شما به درستی انتخاب شده باشد.
  • تقویم مورد نظر باید همه مناسبت‌ها، تعطیلات و رویدادها را به درستی نشان دهد و این موارد با دقت بالایی درون آن نوشته شده باشند تا کاربران دچار اشتباه نشوند.
  • سفارش‌سازی تقویم باید مطابق با نیازها و اهداف تبلیغاتی شما باشد. همچنین امکان قرار دادن تبلیغات در داخل این محصولات هم وجود دارد.

درنهایت انتخاب موسسه چاپ و تبلیغات حرفه‌ای و باتجربه نیز بسیار مهم است تا تمامی این خصوصیات را در تقویم رومیزی شما به خوبی اجرا کند.

اهمیت استفاده از تقویم رومیزی در تبلیغات

استفاده از تقویم رومیزی به منزلۀ یکی از ابزارهای تبلیغاتی پرطرفدار برای کسب‌وکارهای مختلف، مزایای زیادی دارد. این تقویم‌ها به‌صورت ماهانه طراحی می‌شوند؛ بدین معنا که هر صفحه آن به یک ماه از سال اختصاص دارد و تاریخ‌های مهم مانند ایام هفته، تاریخ روز، نام ماه و تاریخ شمسی و میلادی نیز در آنها درج می‌شود.

بعضی از تقویم‌های رومیزی دارای فضایی برای یادداشت‌ها و رویدادهای مهم هستند و می‌توان نام برند را هم به‌صورت پس‌زمینه در این فضا هک کرد. تقویم رومیزی می‌تواند هدیه‌ای کاربردی و جذاب برای کارمندان شرکت شما یا حتی اعضاء خانواده و دوستانتان باشد. با این روش تبلیغاتی، نام برندتان در بین افراد دیگر شنیده خواهد شد.

سفارش اینترنتی چاپ تقویم رومیزی

چاپ مدرن یاس، بهتری فرصت برای چاپ تقویم رومیزی

گروه چاپ مدرن یاس با بیش از 15 سال تجربه در زمینه چاپ تقویم رومیزی، خدمات خود را با قیمت مناسب و کیفیت عالی در اختیارتان قرار می‌دهد. این مجموعه مشاوره‌های لازم را در این زمینه به عمل می‌آورد و کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین تحویل سریع سفارشات بدون کوچک‌ترین کاهش کیفیت را هم تضمین می‌کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *