چاپ بنر | ارزان | تضمین کیفیت | تحویل فوری

چاپ بنر

جدول قیمت چاپ بنر

نوع چاپ بنربنر ایرانیبنر خارجی
زیر 10 متر80000 تومان90000
بالای 10 متر76000 تومان86000
بالای 100 متر67000 تومان80000

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره چاپ بنر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید 

👇👇👇☎️☎️☎️☎️☎️👇👇👇

نحوه سفارش

اطلاعات بیشتر درباره چاپ بنر

فهرست مطالب

یک دستگاه چاپ بنر فوری در حال کار

چاپ بنر و جایگاه آن در صنعت تبلیغات

امروزه اهمیت امر تبلیغات دیگر بر کسی پوشیده نیست. از کوچکترین کسب و کارهای سنتی تا بزرگترین استارتاپ ها و شرکت ها همه و همه برای ادامه مسیر خود نیازمند تبلیغات هستند. یک مغازه سوپرمارکت را در نظر بگیرید؛ اولین و ساده ترین کاری که برای شناسایی خود به اهالی و مشتریان می تواند انجام بدهد چیست؟ درسته! چاپ بنر

سایت greyfieldscreenprint در این باره می نویسد؛

بنرها مخاطبان اصلی شما را هدف قرار می‌دهند. صرف نظر از اینکه بنر خود را در یک رویداد حمایت شده یا خارج از محل کسب و کار خود آویزان کنید، شانس بسیار بیشتری برای جذب مشتریان بالقوه خواهید داشت.

کاربردها و موارد استفاده چاپ بنر

چاپ بنر کاربردهای بسیار فراوانی در صنعت تبلیغات و … دارد. در اینجا موارد مختلفی از این موارد استفاده را می شماریم؛

بنر تبلیغاتی

یکی از کاربردهای اصلی بنر همین مورد است. شرکت های مختلف، کسب و کارهای کوچک وبزرگ، ادارات، موسسه ها و مراکز مختلف همگی برای رساندن پیام خود به مخاطب از چاپ بنر تبلیغاتی استفاده می کنند. این بنر ها بیشتر در سطح شهر، بیلبوردها، بر روی دیوارها و سردر مغازه ها و تابلوها استفاده می شود.

بنر تبریک و خیرمقدم 

مورد دیگر جهت خیرمقدم و تبریک و امثال اینها می باشد. بنر کربلا، بنر مکه، بنر تبریک جهت پیروزی یا رتبه و مقام آوردن و … جزو این دسته می باشد.

بنر تسلیت 

یکی از راه های عرض تسلیت و همدردی با خانواده متوفی، چاپ بنر تسلیت و نصب آن می باشد. این خدمات در مجموعه در ما همگی قابل انجام  و سفارش می باشد. کافیست از صفحه بنر تسلیت دیدن بفرمایید.

چاپ عکس روی بنر

تمامی عکس ها و تصاویر شما قابلیت چاپ روی بنر را دارند. البته باید به این نکته توجه داشت که چاپ عکس روی بنر تنها برای تصاویر باکیفیت مطلوب شما قابل انجام خواهد بود. جهت مشاوره و بررسی فایل شما کافیست فقط با همکاران ما در ارتباط باشید.

بنر اطلاع رسانی 

از قدیمی ترین و شایع ترین روش های اطلاع رسانی در سطح محله و شهر و کشور و… از حدود 2 دهه پیش مربوط به چاپ بنر است. قبل از اینکه این بنرهای زیبا و چاپی جای خود را در دل شهر باز کنند، برای این کار از پارچه نویسی استفاده می شد. اما امروزه با استفاده از دستگاه های پیشرفته و طراحی های بروز دیگر نیازی به پارچه و رنگ و هزار دردسر دیگر نیست. کمتر کوچه و خیابان و اتوبانی را می توان پیدا کرد که در آن بنر چاپی  پیدا نشود.

بنر تولد

چند سالی است که در کنار استفاده از تم تولد، چاپ بنر تولد نیز باب شده است. برای زیباشدن مجلس خود، شخصی سازی و استفاده از طرح دلخواه و همچنین هزینه های نسبتا پایین و ارزان میتوانید از بنر تولد استفاده کنید.

تابلو بنر فلکسی

همه چیز درباره چاپ بنر فوری

چاپ بنر فوری چیست؟

نیاز به تبلیغات فوری دارید؟ چاپ مدرن یاس در کنار شماست. درباره چیستی چاپ بنر و کاربردهای آن صحبت کردیم. اما حالا نوبت به چاپ بنر فوری می رسد. اگر فکر میکنید که چاپ بنرفوری یک روش جدا و متفاوت می باشد و نیاز به سیستم های متفاوت از چاپ معمولی دارد، سخت در اشتباهید!

بنر فوری در حقیقت همان چاپ بنر معمولی باشد با این تفاوت که زمان تحویل و آماده سازی آن با توجه به نیاز شما سریعتر می باشد. دستگاه، طراحی و دیگر موارد یکی است، تنها هماهنگی و سرعت عمل برای سفارش شما کافیست تا در سریعترین زمان ممکن آماده تحویل شما باشد.

ما مفتخریم که در مجموعه چاپ مدرن یاس خدمات چاپ بنری فوری را در سریعترین زمان ممکن (زیر 2ساعت) و در کمال شگفتی بدون دریافت هزینه بیشتر از شما انجام میدهیم.برای سفارش کافیست همین الان با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین برای مطالعه بیشتر صفحه مربوط به چاپ بنر فوری را دنبال کنید.

مزیت های چاپ بنر فوری

  1. سرعت بالا: این نوع سفارش مخصوص مشتریانی است که نیاز سریع و بدون اتلاف وقت به خدمات ما دارند. پس مزیت اول این کار سرعت بالا در تحویل سفارش می باشد.
  2. کیفیت: سرعت عمل بالا زمانی اهمیت می یابد که روی فاکتور های دیگر تاثیر منفی نداشته باشد. ما به شما تضمین می دهیم که چاپ بنر فوری هیچ آسیبی به کیفیت بنر چاپ شده نمی زند و با بالاترین کیفیت ممکن چاپ انجام شود.
  3. قیمت: فایده بعدی این نوع سفارش قیمت آن می باشد. در چاپ فوری بنر هیچ افزایش قیمتی وجود ندارد! سفارش خود را سریعتر و با همان قیمت معمول تحویل بگیرید.
  4. البته باید به عنوان نکته به این توجه کنیم که زمان تحویل بنر فوری با توجه به نوع و ابعاد و تیراژ سفارش ممکن است کمتر یا بیشتر از 2 ساعت اعلامی ما باشد. بدیهی است برای سفارش های تیراژ بالا امکان تحویل 2 ساعته وجود ندارد اما به شما تضمین می دهیم که در زودترین زمان ممکن سفارش چاپ بنر شما آماده تحویل باشد.

ارزانترین قیمت چاپ بنر

به قول قدیمی ها بی مایه فطیر است! همه این خدمات و مزیت ها که گفتیم بدون هزینه و قیمت که اصلا معنا ندارد. در اینجا فاکتور های موثر بر قیمت بنر و همچنین نحوه محاسبه قیمت بنر و در نهایت قیمت چاپ بنر 1403 را بررسی میکنیم.

نحوه محاسبه قیمت بنر

در قیمت چاپ بنر به طور کلی یک فرمول داریم که هزینه طبق آن محاسبه می شود. ابتدا طول و عرض کار را به دست می آوریم؛ با این کار متراژ بنر به دست می آید. حالا کافیست متراژ بنر را ضرب در قیمت واحد بنر در هر متر مربع کنیم؛ تمام شد! قیمت بنر شما به دست آمد. البته ذکر این نکته مهم است که گاهی اوقات سفارش شما دارای اصطلاحا پِرت جنس می باشد؛ که در اینصورت قیمت پرت جنس نیز محاسبه و اعمال می شود. به این مثال توجه بفرمایید؛
طول (170 سانتی متر) * عرض (100 سانتی متر)
که به این صورت محاسبه می شود؛
طول(200 سانتی متر) * عرض (100 سانتی متر) * قیمت واحد

رول های چاپ بنر ( جهت احتساب پرتی جنس)

  • عرض 1 متر
  • عرض 1.5 متر
  • عرض 2 متر
  • عرض 2.5 متر
  • عرض 3 متر

عوامل موثر بر قیمت چاپ بنر

  1. ابعاد: همان طور که گفته شد اگر ابعاد شما دارای پرتی باشد هزینه چاپ بنر با پرتی محاسبه می شود. پس تا حد امکان برای صرفه جویی در هزینه ها سعی کنید اندازه بنر شما در عرض های مشخص ذکر شده باشد.
  2. جنس: پرینت بر روی متریال های مختلف تفاوت قیمتی دارد. هر چه کیفیت متریال بهتر باشد، قیمت بالاتری دارد. مثلا بنر چینی در مقایسه با بنر ایرانی قیمت بالاتری دارد.
  3. تیراژ: یک قاعده اساسی در صنعت چاپ جریان دارد؛ هرچه تیراژ یک کار چاپی بالاتر باشد، قیمت واحد آن پایین تر میباشد. این فرمول در چاپ بنر نیز جاری است.
    نمودار قیمت چاپ بنر
  4. کیفیت: آخرین مورد از معیارهای تاثیرگذار بر قیمت کیفیت چاپ روی بنر می باشد. توضیح این مورد کاملا تخصصی است اما فعلا به این مقدار بسنده میکنیم که هر چه کیفیت چاپ بالاتر باشد، به همین اندازه سرعت چاپ پایین می آید و میزان غلطت رنگ استفاده شده بیشتر می شود، برای مثال در یک محدوده مشخص 3 بار رنگ چاپ می شود که به آن پس (Pass) می شود. هرچه پس بیشتر، کیفیت بالاتر؛  بنابر این قیمت تمام شده بالاتر خواهد رفت.

تفاوت کیفیت چاپ بنر فوری

قیمت چاپ بنر 1403

با توجه به تمام مواردی که در بالا ذکر شده و وضعیت بازار ارز و مواد اولیه، قیمت نهایی چاپ روی بنر در مجموعه چاپ مدرن یاس 80.000 هزارتومان برای هر مترمربع با جنس ایرانی و کیفیت چاپ 3Pass می باشد. لازم به ذکر است که این قیمت با توجه به تیراژ کار و جنس های دیگر قابل تغییر خواهد بود. جهت اطلاع از نکات بیشتر، صفحه محاسبه قیمت چاپ بنر را ملاحظه کنید.

چاپ بنر ارزان؛ آری یا خیر؟

سوالی که برای خرید هر محصول ارزانی در ذهن خریدار نقش می بندد؛ جنس ارزان بخریم یا خیر؟

برای پاسخ به این سوال باید به چند نکته برای سفارش چاپ بنر ارزان توجه کنیم؛

  1. با پایین آمدن قیمت چاپ بنر؛ کیفیت چاپ آن کمتر نشود.
  2. با کمتر شدن هزینه چاپ بنر؛ جنس بنر نامرغوب نباشد.
  3. و زمان تحویل بنر با تاخیر نباشد.
  4. همکاران ما در چاپ مدرن یاس تضمین ارائه چاپ بنر با کیفیت، فوری و ارزان به شما می دهند تا خاطره ای خوش از خدمات ما داشته باشید.

متریال های چاپ بنر

بنر غالبا با جنس PVC تولید می شود و شامل جنس های مختلفی می باشد که پرکاربردترین آنها شامل موارد زیر می باشد؛

  • بنر ایرانی یکرو
  • بنر ایرانی دورو
  • بنر چینی
  • بنر فلکسی

جنس بنرویژگی قیمتیمزایامعایب
بنر ایرانی یکروقیمت اقتصادیقیمت به صرفه خصوصا در تیراژجنس ضعیف و نازک
بنر ایرانی دوروقیمت اقتصادیکیفیت خوب نسبت به قیمتسطح نیمه مات
بنر خارجی (چینی)قیمت گرانسطح براق ترپاره شدن آسان
بنر فلکسیقیمت بسیار گرانماندگاری و جنس ضخیمقیمت بالا و جنس سنگین

 

0 تا 100 سفارش چاپ بنر آنلاین

در عصر جدید بی شک سفارش آنلاین هر محصول و خدماتی قابل انتظار و ضروری می باشد. بر اساس همین رسالت سفارش آنلاین چاپ بنر در سریعترین زمان ممکن برای شما قابل انجام می باشد. برای راهنمایی بیشتر شما مراحل سفارش چاپ بنر را گرد آورده ایم؛

  1. اندازه گیری ابعاد بنر: مرحل اول گرفتن سایز مورد نیاز ما برای بنر می باشد.
  2. طراحی بنر: مرحله بعد طراحی و آماده سازی طرح بنر می باشد. در اینجا شما بنر خود را طراحی و آماده می کنید. در صورت عدم امکان طراحی کافیست تا طراحی بنر خود را به همکاران طراح ما بسپارید.
  3. سفارش در سایت: بعد از آماده سازی کافیست تا سفارش خود را به یکی از روش های زیر ثبت کنید؛
    ثبت سفارش آنلاین
    ثبت سفارش در شبکه های اجتماعی (تلگرام، ایتا و بله)
    ثبت سفارش و مشاوره تلفنی
  4. تحویل محصول: آخرین مرحله نیز تحویل محصول به یکی از روش های معمول مثل تحویل حضوری، ارسال با پیک، پست و… می باشد.

هزینه چاپ بنر آنلاین

قیمت خدمات آنلاین هیچگونه تفاوتی با سفارش به صورت معمول ندارد؛ چه بسا که سرعت و کیفیت کار در این روش بالاتر و میزان معطلی پایین می آید.

سفارش و قیمت چاپ بنر در تهران

با توجه به مرکزیت شهر تهران و از طرفی دیگر اهمیت طراحی و چاپ بنر در تهران، مهم است که با یک مرکز آشنایی پیدا کرده و امور مربوط به بنر خود را به آن بسپارید.

از این رو ما در مجموعه خود خدمات طراحی و چاپ بنر فوری در تهران را راه اندازی کرده تا در کمترین زمان ممکن و با بیشترین کیفیت ممکن در خدمت همشهریان عزیز خود باشیم.

هدف ما این است که دغدغه طراحی و چاپ بنر در تهران به بهترین نحو ممکن رفع شود.

به نقل از یک سایت مرتبط ؛

هنگامی که شما نیاز دارید بیانیه ای بنویسید یا به کسب و کارتان توجه بیشتری بکنید، برای شروع کار نیازمند چاپ بنر حرفه ای در یک مکان عالی هستید. تبلیغات می توانند برای طیف وسیعی از اهداف مورد استفاده قرار گیرند.

سفارش آنلاین چاپ بنر در تهران

برای شما که ساکن شهر تهران هستید، فقط چند کلیک تا سفارش چاپ بنر فوری ارزان در تهران و تحویل آن فاصله دارید. فقط کافیست ثبت سفارش خود را کامل کنید تا بعد از چند ساعت بنر خود را آماده داشته باشید. نکات مربوط به سفارش آنلاین بنر کمی بالاتر بیان شد؛ برای تکمیل سفارش مراحل را دنبال کنید.

چاپ بنر در شرق تهران

خبر خوش برای ساکنین شرق تهران؛ اینکه امکان دریافت حضوری بنر در شعبه شرق چاپ مدرن یاس ( محدوده خیابان هفده شهریور، میدان خراسان ) فراهم می باشد. بعد از ثبت سفارش چاپ بنر فوری ارزان در تهران می توانید بصورت حضوری محصول خود را تحویل بگیرید.

خدمات چاپ بنر

خدماتی که ارائه می شود شامل موارد زیر است؛

  • ولد ( لیفه) : شامل چسباندن بالا و پایین بنر برای درست کردن محل رد شدن لوله یا داربست یا…
  • پانچ (حلقه): حلقه به تعداد دلخواه شما بر روی بنر انجام می شود.
  • دوربری: برش کامل سفیدی های دور بنر به درخواست شما

چاپ بنر استندی 

از دیگر محصولات رایج و پرطرفدار ، چاپ بنر استندی می باشد.البته به این محصول بنر ایستاده هم گفته می شود. سایز بنر استندی به صورت استاندارد 200 سانتی متر در 90 سانتی متر به صورت ایستاده (عمودی) و همراه با پایه استند است. خوشبختانه امکان سفارش چاپ بنر استندی به صورت آنلاین در سایت ما فراهم شده است.

طرح بنر استندی

این محصول در طرح های مختلف و متنوعی امکان ارائه دارد. معمولا این نوع چاپ بنر جهت مواردی مثل تسلیت، تبریک و خیرمقدم و پیام های خوشامدگویی، طرح های تبلیغاتی مثل اسم برند و قیمت محصولات، و طرح های ملی و مذهبی کاربرد دارد. طرح شما یا باید آماده باشد و یا ما برای شما طراحی را انجام می دهیم.

تصویر واقعی از دستگاه چاپ بنر

اطلاعات بیشتر درباره دستگاه چاپ بنر

دستگاهی که این نوع پرینت با آن انجام می شود در رده پرینت لارج فرمت (Large Format) و سیستم رنگ و جوهر سالونت (Solvent) قرار می گیرد. لارج فرمت اصطلاحا به چاپ های با متراژ بالا و ابعاد بزرگ مثل بنر و سولیت و… گفته می شود. سالونت نیز سیستمی در مقابل اکوسالونت است که این دو تفاوت هایی با هم دیگر دارند. جوهر سالونت از لحاظ محیط زیستی و شیمیایی مخرب تر از اکوسالونت است. هم چنین بوی رنگ سالونت تند تر و غلیظ تر از آن می باشد. از طرف دیگر اکوسالونت بیشتر با محیط زیست سازگاری داشته و بوی چاپ بسیار کمتری دارد. چاپ بنر معمولا با نوع جوهر سالونت تهیه می شود که ماندگاری بالاتر و سرعت چاپ بسیار بالاتری دارد. 

دستگاه چاپ بنر معمولا از یک بدنه شامل رول بازکن و جمع کن، هیتر، فن، بورد و مدارهای الکتریکی و مهم ترین عضو آن یعنی هد پرینتر می باشد. هد مهم ترین عضو و قلب تپنده دستگاه به عنوان چاپگر که رنگ را بر روی مدیای موردنظر پرینت می کند.

اطلاعات بیشتر چاپ بنر

این امر بستگی به ابعاد بنر شما، تیراژ کار و خدمات اضافه دارد؛ ولی ما در چاپ مدرن یاس زیر 3 ساعت و به صورت فوری بنر شما را تحویل می دهیم.

قیمت این محصول با ضرب متراژ کار در قیمت هر مترمربع (80000هزارتومان) محاسبه می شود؛ البته باید به پرتی کار نیز توجه داشت.

چاپ بنر در مجموعه چاپ مدرن یاس در عرض های 1، 2 و 3 متر انجام می گیرد. البته امکان چاپ در طاقه های 1.5 و 2.5 متر در ابعاد و تیراژ بالا امکان پذیر است.

انواع جنس های این محصول به شرح ذیل می باشد؛

  1. بنر ایرانی
  2. بنر چینی
  3. چاپ فلکس

خدمات چاپ شامل موارد زیر است؛

  1. لیفه ( ولد کردن )
  2. پانچ ( حلقه )
  3. دوربری
مطالب مرتبط
4 پاسخ
  1. مهدی نجفی
    مهدی نجفی گفته:

    سلام وقتتون بخیر باشه
    یه سوال داشتم
    اینکه چاپ بنر شما دقیق چقد طول میکشه انجام بشه ؟ ما تقریبا همکار هستیم، گاها میشه کاری بخوره که نیاز باشه فوری انجام بشه. امکانش هست‌ ؟

    پاسخ
    • modernyas
      modernyas گفته:

      سلام و درود آقای نجفی عزیز
      خدمتتون عرض کنم که ما در مجموعه امکان چاپ بنر فوری در کمترین زمان ممکن رو داریم. زمان دقیق آماده شدن سفارش کاملا بستگی به ابعاد و تیراژ شما داره اما از بابت سرعت کار خیالتون راحت باشه. در ضمن امکانات ویژه ای برای همکاران و سفارش های تیراژ بالا وجود داره که برای بهره مندی کافیه با همکاران ما ارتباط برقرار کنید

      پاسخ
  2. آریا ابراهیمی
    آریا ابراهیمی گفته:

    سلام و عرض ادب خدمت اعضای محترم چاپ مدرن یاس
    یک سوال در رابطه با کیفیت چاپ بنر ازتون داشتم. اگر تصویر ما کیفیت خیلی بالایی نداشته باشه، اما از اون بنر با سایز بزرگ مثلا 3در2 نیاز داشته باشیم، امکانش هست؟ و اینکه اگر سایز تصویر دقیق نباشه امکان سایز زدن تصویر طبق خواسته ما هست؟

    پاسخ
    • modernyas
      modernyas گفته:

      سلام و درود آریای عزیز
      در این باره لازمه عرض کنم که کیفیت چاپ بنر در مجموعه ما در بالاترین سطح و به صورت پیش فرض 3Pass می باشد. اما در خصوص کیفیت عکس توجه داشته باشید که هرچه کیفیت تصویر شما بالاتر باشد، به همان میزان کیفیت کار نهایی بالاتر و زیباتر می باشد. حتی در صورت نیاز امکان درخواست بالابردن کیفیت به همکاران ما بدهید. در رابطه با سوال دوم نیز انواع خدمات مختلف مانند طراحی صفر تا صد، تغییر سایز تصویر و دیگر موارد برای تمامی سفارشات امکان پذیر می باشد.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *