پرینت سیاه و سفید

پرینت سیاه و سفید

پرینت سیاه و سفید

پرینت سیاه و سفید در ابعاد مختلف با کمترین و مناسب ترین قیمت ممکن !

پرینت سیاه سفید

سفارش پرینت سیاه و سفید

می توان گفت پرینت سیاه و سفید پرکاربردترین چاپ روی کاغذ می باشد. در این نوع پرینت، تصویر یا متن تنها با استفاده از دو رنگ سیاه و سفید به چاپ می‌رسد. این پرینت برای جایی مناسب است که نیاز به چاپ ساده و بدون استفاده از رنگ‌های دیگر دارند، مانند مستندات متنی، فرم‌ها، گزارشات و سایر مدارک مشابه.

به طور خلاصه از مزایای پرینت سیاه و سفید می‌توان به سرعت بیشتر در چاپ و هزینه بسیار کمتر در مقایسه با روش های دیگر اشاره کرد. همچنین، در برخی مواقع ممکن است استفاده از پرینت سیاه و سفید به دلیل سادگی و قابلیت خوانایی بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

کاربردها

پرینت سیاه و سفید در بسیاری از حوزه‌ها و کاربردها استفاده می‌شود. برخی از کاربردهای رایج آن عبارتند از:

چاپ مستندات متنی مانند مقالات، گزارشات، فاکتورها ،روزومه ها، فرم ها و سایر مدارک. چاپ کتاب های الکترونیکی pdf و چاپ کتاب های با تیراژ پایین. چاپ عکس های سیاه و سفید مخصوص طراحی و عکاسی. چاپ مدارک حسابداری شامل چاپ گزارشات مالی و مدارک مربوط به امور مالی و بایگانی. 

ملاک های مهم در قیمت پرینت 

قیمت نهایی پرینت سیاه و سفید نیز تحت تأثیر چندین فاکتور قرار می‌گیرد. برخی از عوامل کلیدی که بر قیمت تأثیر می‌گذارند عبارتند از:

تعداد صفحات: تعداد صفحاتی که می‌خواهید چاپ سیاه و سفید شوند، تأثیر مستقیم بر قیمت دارد. 

نوع کاغذ: نوع کاغذی که برای چاپ استفاده می‌شود نیز بر قیمت تأثیر دارد. جنس های مختلف کاغذ کاربرد و قیمت متفاوتی دارند.

اندازه صفحه: اندازه صفحه چاپ نیز مهم است. صفحات استاندارد شامل A4-A5-A3 می باشند.

اما در کل مهم ترین ملاک قیمت گذاری در این چاپ تعداد صفحات می باشد.یعنی هرچه تعداد پرینت شما بالاتر باشد، قیمت تمام شده برای هر برگه کمتر می شود.

 توجه داشته باشید که قیمت‌ها ممکن است بین  فروشندگان متفاوت باشد، ما در چاپ مدرن یاس بهترین قیمت را با کیفیتی بالا و فوری به دست شما مشتریان عزیز می رسانیم.

بیشتر بخوانید
مطالب مرتبط