از چه فونت هایی در چاپ برچسب اموال استفاده کنیم؟

برچسب اموال نوعی نشانگر است که روی اموال یا محصولات مختلف نصب می‌شود تا در طول زمان قابل شناسایی و ردیابی باشند. روی این لیبل‌ها اطلاعاتی مانند شماره سریال، کد محصول و تاریخ تولید درج شده است. انواع مختلفی از آنها شامل بارکد، QR کد و RFID وجود دارد که در صنایع مختلف تولید، خدمات بهداشتی و مهندسی مورد استفاده قرار می‌گیرند. گاهی این برچسب‌ها با مشخص ‌کردن تاریخ تولید و خرید محصول، به مدیریت دقیق اموال و موجودی‌های شرکت کمک می‌کنند. علاوه بر این در صورتی‌که اموال مورد نظر شما گم یا بدون اطلاع جابه‌جا شوند، با کمک این برچسب‌ها می‌توانید آنها را شناسایی کنید. برای اکثر کسب‌وکارها چاپ فوری برچسب اموال مهم‌ترین چیز است؛ اما باید موارد دیگری را نیز برای چاپ آنها در نظر گرفت که انتخاب فونت مناسب یکی از آنهاست.

ویژگی فونت مورد نظر برای برچسب اموال

برای برچسب اموال باکیفیت باید به چند نکته مهم توجه کنید. پیش از هر چیز روشنایی و خوانایی متن برچسب اهمیت دارد. معمولا باید از فونت‌های مناسب با اندازه و سایز برچسب استفاده شود. با در نظر گرفتن ابعاد مناسب برای برچسب، به راحتی می‌توان سایز نوشته و فونت آن را طوری انتخاب کرد که برای نصب و خواندن مناسب باشد. البته در طراحی برچسب‌ها باید به جذابیت آن‌ها هم توجه کنید؛ انتخاب رنگ‌ها، طرح کلی متن و استفاده از علامت‌ها و نمادهای معنادار، به خوانایی و تشخیص سریع‌تر این لیبل‌ها کمک خواهند کرد. سعی کنید ساده‌ترین فونت‌ها را برای برچسب انتخاب کنید و در عین‌حال از تجربیات طراحی باتجربه در این زمینه کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: تفاوت برچسب اموال و لیبل‌های دیگر در چیست؟

کاربرد برچسب اموال

چاپ فوری برچسب اموال می‌تواند در موارد متعدد به کسب‌وکارهای مختلف کمک کند. چند نمونه از کاربردهای این لیبل‌ها عبارتند از:

  • استفاده از تگ اموال برای ردیابی دارایی‌های قابل‌حمل و قیمتی مانند تجهیزات الکترونیکی و لوازم خانگی بسیار مفید است.
  • تجهیزاتی که احتمال گم شدن آنها وجود دارد، با استفاده از تگ‌های اموال قابل ردیابی هستند.
  • در شرکت‌هایی که پروژه‌های مختلفی در حال انجام است، استفاده از لیبل‌ها می‌تواند میزان پیشرفت آنها را مشخص کند.
  • با استفاده از این لیبل‌ها می‌توان تجهیزات و ابزارهایی را که بین کارکنان مشترک هستند، ردیابی کرد و مدیریت بهتری را در مورد آنها به کار گرفت.
  • استفاده از لیبل اموال برای امنیت نیز مهم است. به‌ویژه در بین وسایلی که ارزش قیمتی بالاتری دارند، استفاده از آنها به بازیابی سریع‌ترشان کمک می‌کند.
  • زمانی که محصولات شرکت برچسب‌گذاری شوند، می‌توان سازماندهی بهتری را برای آنها به عمل آورد و اطلاعات کاملی را در مورد هرکدام و مکان نگهداری‍شان در سیستم‌های مختلف در نظر گرفت.

انواع برچسب اموال

چاپ فوری برچسب اموال از سوی شرکت‌های چاپ قابل انجام است. قبل از آنکه بخواهید سفارش خود را در این مجموعه‌ها تکمیل کنید، باید نوع برچسب را مشخص کنید. استفاده از تگ اموال با هر نوعی که باشد، به شما امکان می‌دهد دارایی‌های خود را ردیابی، موقعیت آن‌ها را تعیین و از سرقت آن‌ها جلوگیری کنید. 5 نمونه از لیبل‌های اموال پرطرفدار را می‌توانید در اینجا ببینید:

بارکد

بارکدها به شکل یک‌بعدی و دوبعدی هستند و اطلاعات محصول را به‌صورت کد خطی یا ماتریسی نمایش می‌دهند. این برچسب‌ها با استفاده از اسکنر بارکد خوانده می‌شوند و پس از شناسایی، اطلاعات کامل آن قابل دسترسی و خواندن خواهد شد. این روش برای ردیابی و مدیریت موجودی و اموال در صنایع مختلف، از جمله تولیدی‌ها و انبارداری‌ها، کاربرد دارد.

QR

نوعی از بارکد دوبعدی است که اطلاعات بیشتری را در خود ذخیره می‌کند و با سرعت زیادی از سوی دستگاه‌های قابل حمل خوانده می‌شود؛ سپس کاربر را به سایت، شماره تماس، محتوای متنی یا اطلاعات دیگر هدایت می‌کند. دقیقا همان چیزی که برای دریافت منو در بسیاری از کافه‌های مدرن می‌بینیم.

RFID

کد RFID از تکنولوژی رادیو فرکانس برای شناسایی و ردیابی اموال استفاده می‌کند. برچسب‌های RFID دارای تراشه‌های الکترونیکی هستند که اطلاعات را ذخیره می‌کنند و از طریق امواج رادیویی با دستگاه کاربر به اشتراک می‌گذارند. این لیبل هم برای کنترل موجودی، ردیابی اموال و حفاظت از اموال در برابر سرقت استفاده می‌شود.

نشانگرهای مغناطیسی

نشانگرهای مغناطیسی شامل نشانگرهای کوچکی هستند که روی اموال قرار می‌گیرند و در سیستم‌های حفاظتی و امنیتی استفاده می‌شوند. این لیبل‌ها با اعلان هشدار عبور غیرمجاز از خروجی‌ها (مانند فروشگاه‌های لباس) باعث جلوگیری از سرقت اموال خواهد شد.

برچسب‌های الکترونیکی

برچسب‌های الکترونیکی شامل تراشه‌های الکترونیکی هستند که اطلاعات را در خود ذخیره می‌کنند و با استفاده از تکنولوژی بی‌سیم مانند بلوتوث، با دیگر دستگاه‌ها مرتبط می‌شوند.

هزینه سفارش لیبل اموال

هزینه سفارش لیبل اموال

برای طراحی لیبل می‌توانید از طراحان حرفه‌ای استفاده کنید یا سفارش طراحی خود را به دفاتر تبلیغاتی بدهید. اولین چیزی که برای قیمت مربوط به سفارش لیبل باید در نظر بگیرید، هزینه محتوا، طراحی، قالب لیبل، زمان طراحی و… است. طراحان مختلف مبالغ متفاوتی را برای طرح مورد نظر شما دریافت می‌کنند.

نکته بعدی قالب لیبل است که می‌تواند شکل‌های هندسی مختلفی داشته باشد که هر فردی با توجه به نیاز خود می‌تواند آنها را انتخاب کند. ممکن است شرکت چاپ برای لیبل‌هایی که طرح خاص دارند، هزینه بیشتری را در نظر بگیرد. البته باید به ابعاد آن هم توجه کرد که هرچه بیشتر باشد، گران‌تر خواهد بود. علاوه بر این نوع چاپی که برای آن استفاده می‌شود، میزان کنتراست رنگی و استفاده از مقادیر مختلف جوهر نیز روی هزینه سفارش تاثیرگذار خواهند بود.

بهترین شرکت چاپ برای برچسب اموال

اگرچه چاپ فوری برچسب اموال فرایندی ایده‌آل برای کسب‌وکارهای مختلف است، اما نباید از کیفیت چاپ این محصولات هم غافل ماند. شرکت چاپ مدرن یاس گزینه‌ای عالی برای سفارش این محصولات است. این شرکت در زمینه چاپ برچسب، بیش از 15 سال تجربه دارد. این میزان تجربه و تخصص باعث شده است که خروجی نهایی کارهای شرکت چاپ مدرن یاس، کیفیت زیادی داشته باشند. یکی از مزایای این شرکت، قیمت‌ مناسب خدماتی است که ارائه می‌دهد؛ بنابراین شما می‌توانید با هر بودجه‌ای که دارید، خدمات مورد نظر خود را در سریع‌ترین زمان و بالاترین کیفیت دریافت کنید. این شرکت قبل از انجام پروسه چاپ، مشاوره تخصصی را در زمینه کاری مورد نظرتان به شما می‌دهد تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *