برچسب اموال

برچسب اموال چیست ؟

در برخی از سازمان ها یا مکان های عمومی مثل کتابخانه ها و مدارس یا دانشگاه ها بر روی کلیه ی وسایلی که در آنجا می بینید یا بخشی از آنها ، برچسب هایی قرار گرفته است. این برچسب ها را، برچسب اموال یا لیبل اموال می نامند.
ماهیت وجود این نوع اتیکت اموال جلوگیری از سرقت اموال و پیگیری آنها در صورت بروز هر مشکلی میباشد و همچنین دارای بارکد شماره اموال منحصر به فرد است. بنابراین بارکد موجود بر روی این برچسب ها به هر وسیله یک هویت مستقل می دهد که آن وسیله را از سایر وسایل جدا می کند. قیمت چاپ برچسب اموال بسته به تعداد و نوعی از برچسب که مورد نیاز است تغییر خواهد کرد. برای سفارش آنلاین برچسب اموال میتوانید با کارشناسان ما در چاپ مدرن یاس همراه باشید.

چاپ برچسب اموال

لیست قیمت چاپ برچسب اموال

تعداد / اندازه5 در 1.5 سانتی متر5 در 2 سانتی متر5 در 3 سانتی متر
1000 عددهر عدد 560 تومانهر عدد 600 تومانهر عدد 900 تومان
2000 عددهر عدد 530 تومانهر عدد 580 تومانهر عدد 870 تومان
5000 عددهر عدد 500 تومانهر عدد 550 تومانهر عدد 825 تومان

هزینه سلفون برای هر عدد 100 تومان اضافه می گردد.

جهت اطلاع از قیمت چاپ برچسب اموال در سایز های مختلف میتوانید از طریق تلگرام با ما در ارتباط باشید . 

قیمت چاپ برچسب اموال رنگی با سیاه و سفید هیچ تفاوتی ندارد . 

مراحل سفارش آنلاین

سفارش برچسب اموال

نمونه طرح برچسب اموال

طرح برچسب اموال



سفار ش آنلاین چاپ برچسب اموال 

سفارش آنلاین برچسب اموال

ثبت سفارش آنلاین چاپ برچسب اموال

دریافت سفارش آنلاین برچسب اموال داری توجهات بسیار مهم از نظر سایز و مسائل حقوقی شرکتها 🙄😯می باشد. چاپ مدرن یاس با در نظر گرفتن تمامی این نکات تصمیم بر این گرفت تا قالبی برای دریافت سفارش آنلاین در زمینه چاپ برچسب اموال نداشته باشد. شما همراهان همیشگی چاپ مدرن یاس میتوانید جهت سفارش از طریق واتساپ اقدام به سفارش نمایید.  کارشناسان ما قبل از دریافت سفارش تمام قوانین و مسائل حقوقی را برای شرکت ها جهت چاپ لیبل اموال بررسی می نمایند .

برچسب اموال با توجه به محل یا مکانی که میخواهیم از آن استفاده کنیم و یا جنس وسیله ای که می خواهیم برچسب را روی آن بچسبانیم به انواع مختلفی تقسیم می شود. از جمله آنها می توان به برچسب های قابل جا به جایی، پلی استر، ویرایشی و … اشاره کرد. اگر قصد تهیه برچسب اموال را دارید حتما به موارد ذکر شده توجه کنید. یکی از بهترین راه ها برای نظارت بر اموال و ردگیری آن ها استفاده از لیبل اموال است. این برچسب ها امکان پیگیری سریع وضعیت اموال و دارایی شرکت ها را فراهم می کنند.


چاپ برچسب اموال چه ویژگی هایی دارد؟

چاپ برچسب اموالچاپ این محصول یکسری ویژگی هایی دارند که باعث می شود در همه حال بر روی محصول باقی بمانند. به همین دلیل کندن یا آسیب رساندن به آن ها بسیار دشوار می شود. از مهم ترین ویژگی های لیبل اموال موارد زیر را می توان نام برد:

  • چسبندگی بسیار زیاد به نحوی که پس از مدت کوتاهی از اتصال آن روی محصول ،انگار جزیی از محصول است.
  • مقاومت بسیار زیاد در برابر انواع حلال های صنعتی و خاصیت ضد آب بسیار زیاد؛ این ویژگی ها باعث می شود برچسب حتی با مواد شیمیایی هم حل نشود.
  • تحمل حرارت تا دماهای بسیار زیاد.
  • انعطاف پذیری بالا؛ این ویژگی مخصوصا برای محصولاتی مناسب است که سطوح دارای پستی و بلندی دارند.
  • امکان چسبیدن به سطوح روغنی.
  • حتی اگر با فشار زیاد سعی در کندن لیبل شود، به صورت تکه تکه و ریز ریز جدا می شود؛ نه یک جا و یکپارچه!

قیمت چاپ برچسب اموال به چه عواملی بستگی دارد ..؟

از مهمترین عوامل تعیین کننده برچسب یا اتیکت اموال ، سایز (اندازه) آن می باشد. هرچه اندازه آن بیشتر باشد تاثیر مستقیم بر افزایش قیمت چاپ برچسب اموال دارد. بنابراین هنگام سفارش به سایز آن توجه ویژه داشته باشید . برای مشاهده قیمت میوانید به جدول ابتدای صفحه مراجعه نمایید و قیمت ها را براساس سایز استاندارد ببینید . اگر سایز دلخواه شما در بین سایز های جدول قیمت برچسب اموال نبود میتوانید از طریق واتساپ به کارشناس فروش چاپ مدرن یاس متصل شوید و قیمت را استعلام بگیرید .

در مورد چاپ برچسب اموال باید به چه مواردی توجه داشت؟

چاپ برچسب اموال

چاپ برچسب اموال که با عنوان لیبل اموال نیز شناخته می شود. در انواع گوناگونی تولید می شود و جز لازمه های هر کسب و کاری به شمار می آید.
در این مطلب قصد داریم به صورت مختصر و مفید به اراده توضیحاتی درباره این برچسب ها بپردازیم و به سوالاتی مرتبط با آن پاسخ دهیم. سوالاتی نظیر اینکه ویژگی های لیبل اموال چیست؟ چاپ برچسب های اموال چه انواع گوناگونی دارند؟ موارد استفاده از این برچسب ها چیست؟ و…

چند نکته مهم در مورد لیبل – اتیکت اموال

  • باید دقت داشته باشید برچسبی که استفاده می کنید، جعلی نباشد. یا به عبارت دیگر این برچسب ها باید ضد جعل باشد. در این صورت است که تمام پیگیری ها و پیشگیری ها نتیجه بخش خواهد بود.
  • محل نصب بسیار مهم است. بسیاری از افراد فکر می کنند این برچسب ها را باید در محلی دور از چشم سایرین نصب کنند. این تصور غلطی است.
  • اتیکت اموال باید کاملا جلوی دید افراد باشد. همین امر می تواند باعث شود که سارقین از سرقت آن وسیله منصرف شوند.
  • قدرت چسبانندگی این برچسب ها باید بسیار بالا بوده به طوری که فقط با حلال های قوی قابل جداسازی باشند.
    در صورتی که این برچسب ها، چسبانندگی ضعیفی داشته به راحتی جدا شده و دیگر قابل پیگیری نیستند. برخی از این برچسب ها حتی در برابر آتش و سوختگی نیز مقاوم اند..
  • نکته ی دیگری که در مورد لیبل اموال باید به آن توجه داشت این است که، اگر اموال را به کسی می سپارید باید لیست این افراد را در جایی نگهداری کنید. تا در صورت لزوم و بروز هر گونه مشکلی بتوانید به سرعت و سهولت اموال را پیگیری نمایید.
سفارش آنلاین چاپ برچسب اموال

برچسب اموال با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت

شماره تلگرام و تماس جهت دریافت مشاوره قبل از سفارش آنلاین چاپ برچسب اموال 

👇👇👇

09194928155

نمونه کارهای چاپ برچسب اموال



انواع لیبل اموال پرکاربرد در شرکت ها ، ادارات و کارخانجات

 

لیبل اموال

نمونه برچسب کالا – محصول کاربردی برای ادارات و شرکت ها

اتیکت اموال با توجه به محل یا مکانی که میخواهیم از آن استفاده کنیم. و یا جنس وسیله ای که می خواهیم برچسب را روی آن بچسبانیم به انواع مختلفی تقسیم می شود. از جمله آنها می توان به برچسب های قابل جا به جایی، پلی استر، ویرایشی و … اشاره کرد. برچسب کالا باید به گونه ای باشد که فردی نتوانید به راحتی آن را از روی کالا جدا کند. اگر هم اقدام به جدا کردن آن نماید اثر آن بر روی اموال برجای بماند. چاپ مدرن یاس در این زمینه همراه شما هست و با ارائه مشاوره رایگان  به شما کمک می نماید .

چاپ انواع بنر در پرینت مدرن یاس

 

لیبل اموال فویلی

این نوع از اتیکت اموال دارای انعطاف و در عین حال مقاومت و دوام بسیار بالایی هستند. از این برچسب ها می توان در مصارف گسترده ای بهره برد و به همین دلیل جز رایج ترین انواع برچسب به شمار می آیند. از ویژگی های برجسته این برچسب می توان به مقاومت بسیار زیاددر برابر فشار و هم چنین امکان سفارشی سازی آن اشاره کرد.

لیبل های پلی استر

این نوع لیبل ها با مایع رزین پر شده اند که به علت درخشان بودن زیبایی خاصی به لیبل می دهد. این برچسب ها در برابر پاک کننده های خانگی، انواع اسید های سبک و آب مقاومت بسیار خوبی نشان می دهند و برای صنایع دکوراسیون داخلی و صنایع پزشکی کاربرد بیشتری دارند.

لیبل بارکدی

این نوع لیبل ها معمولا در بین تولید کنندگان صنعتی طرفداران زیادی دارند. داشتن کاور پلاستیکی و فلزی، مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی و رنگی و اکسیداسیون شدن و تحمل دماهای بسیار زیاد از جمله مهم ترین ویژگی ها این نوع از لیبل هاست. هم چنین این برچسب ها نسبت به فشار نیز مقاوم هستند.  قابلیت اتصال روی سطوح روغنی را نیز دارند.از دیگر انواع لیبل های اموال می توان به برچسب های امنیتی، برچسب های دو قسمتی و برچسب های دارای قابلیت جابجایی اشاره کرد.

چاپ لیبل اموال با دستگاه های مختلف انجام میشود . مانند دستگاه یو وی ، دستگاه اکوسالونت و دستگاه حرارتی .

چاپ مدرن یاس اتیکت اموال را با استفاده از دستگاه اکوسالونت که کیفیت چاپ فوق العاده ای دارد انجام می دهد .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه اکوسالونت که امکان چاپ استیکر و چاپ مش را دارا می باشد میتوانید به صفحه چاپ استیکر مراجعه نمایید.